حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 8 ذو القعدة 1445 Wednesday, 15 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×
در بیستمین هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور:

ژنرال دست ها را بالا برد

شناسه : 28632 02 مارس 2019 - 0:49 1129 بازدید
تیم تراکتورسازی تبریز با دو گل مهدی‌پور و استوکس یک پیروزی ارزشمند مقابل طلایی پوشان اصفهان به دست آورد.
ژنرال دست ها را بالا برد
پ
پ

به گزارش تبریز ما، در حساس ترین بازی هفته بیستم رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور، سرخپوشان تبریز با ۲ دوگل موفق به شکست سپاهان اصفهان شده و دوباره در کورس قهرمانی قرار گرفتند.
ژنرال لیگ برتر فوتبال و سربازان آن که تا به امروز هیچ شکستی را تجربه نکرده بودند، امروز در برابر تراکتور زانو زده و دستها را به علامت تسلیم بالا بردند.
نیمه اول این دیدار، دو تیم ریسک نکرده و در حال محک یکدیگر بودند؛ اما تراکتور با فوتبال مالکانه خود یک سر و گردن بالاتر از حریف اصفهانی بود. همین فوتبال مالکانه موجب به دست آمدن یک خطای پشت هجده قدم شده و مهی مهدی پور به زیبایی هر چه تمام تر، توپ را به طاق دروازه اصفهانی فرستاد تا نیمه اول را پیروز به رختکن بروند.
در نیمه دوم، اصفهانی تغییر سیستم دادند ولی خط هافبک آنها با جنگندگی و قدرت تخریبی اکبر ایمانی و همکاری مهدی پور، از بازی خارج شدند.
در یکی از ضد حمله های تراکتور، استوکس در محوطه جریمه حریف سرنگون شد تا پنالتی اعلام شده با نظر هر سه داور نزدیک به آن محوطه، نقطه پنالتی را نشان دهد. مهاجم ایرلندی که از زمان بازگشت دوباره، پایش به گل باز نشده بود، پشت توپ ایستاده و موفق شد دومین گل تیم خود را به ثمر برساند تا علاوه بر تثبیت جایگاه تراکتور، خود نیز در جدول گلزنان بالا بیاید.
این دیدار حساس هفته بیستم در نهایت با همان نتیجه ۲ بر صفر به سود تراکتوری ها پایان یافت تا این تیم و هوادارانش امیدوار به هفته آتی باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.