حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

واکنش شهردار تبریز به فیلم جمع‌آوری سگ‌های ولگرد

شناسه : 57913 17 می 2021 - 3:52 172 بازدید

شهردار تبریز گفت: هیچ دستوری از سوی شهرداری و سازمان‌های تابعه در مورد جمع‌آوری غیرمرسوم سگ‌های بلاصاحب صادر نشده است. به گزارش تبریز ما، ایرج شهین‌باهر در دویست و چهل و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: به عنوان فردی که حامی حیوانات بوده‌ام و اغلب تشکل‌های غیردولتی فعال در این زمینه نیز […]

واکنش شهردار تبریز به فیلم جمع‌آوری سگ‌های ولگرد
پ
پ

شهردار تبریز گفت: هیچ دستوری از سوی شهرداری و سازمان‌های تابعه در مورد جمع‌آوری غیرمرسوم سگ‌های بلاصاحب صادر نشده است.
به گزارش تبریز ما، ایرج شهین‌باهر در دویست و چهل و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: به عنوان فردی که حامی حیوانات بوده‌ام و اغلب تشکل‌های غیردولتی فعال در این زمینه نیز بنده را می‌شناسند، از اولین روز مسئولیت در شهرداری تبریز رویه‌های مرسوم نادرست را جمع‌آوری کرده‌ایم.
او ادامه داد: ما حتی زنده‌‌گیری با طناب را نیز جمع‌آوری کردیم و از آخرین روش جمع‌آوری در دنیا که بیهوشی است و هزینه بالایی دارد، استفاده می‌کنیم تا این حیوانات کمترین آسیب و اذیت ببینند.
شهردار تبریز گفت: دستور داده‌ایم با پیمانکار مربوطه که اقدام به جمع‌آوری سگ‌ها از طریق روش‌های غیر مرسوم داشت، شدیدا برخورد و قطع همکاری شود.
او افزود: درباره حیوانات و مشخصا سگ‌های بلاصاحب، چندین دیدگاه وجود دارد. بخشی از شهروندان معتقدند حیوانات بی‌آزارند و می‌توانند در کنار انسان‌ها در سطح شهر زندگی کنند اما بخش دیگری از مردم ترس از حضور حیوانات در سطح شهر دارند و طی تماس‌هایی با ما و سامانه ۱۳۷ می‌خواهند که شهرداری به ویژه اقدام به جمع آوری سگ‌های بلاصاحب کنند.
شهین‌باهر بیان کرد: در کنار این موضوع برخی افراد نیز از احساسات مردم سوء استفاده می‌کنند. ما با پیمانکار قبلی قرارداد داشتیم و وی برای قرارداد جدید درخواست مالی هشت برابری داشت که تامین آن خارج از توان شهرداری است و برای قرارداد قبلی نیز در بازرسی پاسخگو بودیم. حتی شنیدم این افراد از خارج از کشور نیز کمک‌های مالی دریافت می‌کنند.
او گفت: در هر حال ما نیز از این موضوع و نحوه برخورد ناراحت هستیم و قطعا با افرادی که این موضوع را به شکل غلط پیش برده‌اند برخورد می‌شود، اما مطمئن باشید هیچ دستوری از سوی شهرداری و سازمان‌های آن در این مورد داده نشده است.
شهردار تبریز گفت: در این خصوص نشستی که اخیرا با تشکل‌های غیردولتی داشتیم، مقرر شد مکانی برای نگهداری این حیوانات شهری احداث شود و از تجربیات این تشکل‌ها نیز استفاده کنیم.
شهین‌باهر در پایان صحبت های خود از شهروندان تبریزی بابت رفتار پیمانکار جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب عذرخواهی کرد.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/128502

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.