حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

منطقه 10 قهرمان لیگ برتر فوتسال کارکنان شهرداری تبریز

شناسه : 6986 03 اکتبر 2017 - 14:59 218 بازدید

تبریز ما: هفته پایانی پنجمین دوره لیگ برتر فوتسال کلرکنان شهرداری امروز در حالی برگزار شد که شهرداری منطقه 10 تبریز در این مسابقات به مقام قهرمانی دست یافت. به گزارش تبریز ما، در حساس ترین بازی این مسابقات روز سه شنبه شهرداری منطقه ۱۰ به مصاف شهرداری منطقه 9 رفت و در این دیدار […]

منطقه 10 قهرمان لیگ برتر فوتسال کارکنان شهرداری تبریز
پ
پ


تبریز ما: هفته پایانی پنجمین دوره لیگ برتر فوتسال کلرکنان شهرداری امروز در حالی برگزار شد که شهرداری منطقه 10 تبریز در این مسابقات به مقام قهرمانی دست یافت.

به گزارش تبریز ما، در حساس ترین بازی این مسابقات روز سه شنبه شهرداری منطقه ۱۰ به مصاف شهرداری منطقه 9 رفت و در این دیدار با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی رسید.

گل های تیم شهرداری منطقه 10 در این دیدار را حید معرفتی یک گل؛ اسماعیل مهدی  زاده سه گل به ثمر رساندند و همچنین حمید سلمانی؛ بهمن صادقی و سجاد سلامی برای تیم فوتسال شهرداری منطقه 9 گلزنی کردند.

هفته پایانی پنجمین دوره لیگ برتر فوتسال کارکنان شهرداری تبریز در حالی برگزار شد که مقام های اول، دوم و سوم به ترتیب تیم های شهرداری منطقه۱۰؛ سازمان پایانه ها و شهرداری منطقه۷ رسید.

گفتنی است دو تیم انتهای جدول این مسابقات به لیگ یک سقوط میکنند و صدر نشین قهرمان پنجمین دوره میشود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.