حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

غدیر، سامان گرفتن اصل امامت در پرتو اصل نبوت است/ غدیر جریان زلال طهارت توحیدی است

شناسه : 60378 30 جولای 2021 - 15:45 132 بازدید

به گزارش آژانس خبری تبریز ما، سرهنگ پاسدار حسین پوراسماعیل، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، در توصیف واقعه غدیرخم، افزود: غدیر تنها یک واقعه تاریخی و یا بخشی از “زمان” یا قطعه‌ای از زمین نیست، بلکه غدیر جریان زلال طهارت توحیدی در سراسر تاریخ و درخشش هدایت خداوندی در گستره جهان هستی است.وی غدیر […]

غدیر، سامان گرفتن اصل امامت در پرتو اصل نبوت است/ غدیر جریان
زلال طهارت توحیدی است
پ
پ

به گزارش آژانس خبری تبریز ما، سرهنگ پاسدار حسین پوراسماعیل، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، در توصیف واقعه غدیرخم، افزود: غدیر تنها یک واقعه تاریخی و یا بخشی از “زمان” یا قطعه‌ای از زمین نیست، بلکه غدیر جریان زلال طهارت توحیدی در سراسر تاریخ و درخشش هدایت خداوندی در گستره جهان هستی است.
وی غدیر را میزان سنجش “عبودیت خدا” و “اطاعت از رسول خدا” دانست و گفت: غدیر روز اکمال دین و اتمام نعمت الهی هست، که نه فراموش شدنی است و نه کهنه شدنی، بلکه ماندگار، پویا و زندگی ساز است.
فرمانده سپاه امامت تبریز با بیان اینکه غدیر تجلی ولایت و رکن حیات معنوی انسان است، افزود: ما به ولایت امیرالمومنین علی(ع) همان قدر نیازمندیم که موجودات زنده به آب نیازمند هستند. پس اگر این جریان حیات‌بخش از ما جدا شود حیات معنوی ما محکوم به فناست.
در اصل غدیر، گواه راستین رسوایی دنیا پرستانی است که دین، شرف، زهد و انسانیت را در مسیر هوای نفسانی قربانی کردند و شاهد گویایی از مظلومیت شیعیان امیرالمؤمنین(ع) در طول تاریخ است.
سرهنگ پاسدار پوراسماعیل ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و عید بزرگ غدیرخم، از جمله برنامه‌های شاخص سپاه ناحیه امامت تبریز در دهه امامت و ولایت را برگزاری مراسم بازسازی واقعه غدیرخم در شهر باسمنج، برگزاری مراسم پیاده روی کاروان شادی غدیر از محل پارک مهر ولایت شهرک اندیشه به طرف امامزاده سیدمحمد کججانی، مراسم جشن غدیر در گلزار شهدای بخش خسروشاه و پارک اندیشه، برپایی ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهر و کاروان‌های شادی در حوزه‌ها و برگزاری مراسم گرامیداشت در سطح پایگاه‌های مقاومت و همچنین پخت و توزیع غذای گرم به تعداد ۵ هزار پرس در بین نیازمندان منطقه بیان کرد.

منبع خبر : http://tabrizeman.ir/?p=23270

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.