حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

عده ای با اسم پیشکسوت خون فوتبال آذربایجان را مکیدند

شناسه : 60321 28 جولای 2021 - 19:51 294 بازدید

پیشکسوت فوتبال آذربایجان به انتقاد از برخی ها پرداخت که با عناوین مختلف به دنبال منافع شخصی خود، تیم های این خطه را تضعیف می کنند. به گزارش تبریز ما؛ یوسف بخشی زاده، پیشکسوت فوتبال آذربایجان که فصل گذشته به عنوان سرمربی در لیگ دسته دوم فوتبال ایران فعالیت می کرد در گفت و گو […]

عده ای با اسم پیشکسوت خون فوتبال آذربایجان را مکیدند
پ
پ

پیشکسوت فوتبال آذربایجان به انتقاد از برخی ها پرداخت که با عناوین مختلف به دنبال منافع شخصی خود، تیم های این خطه را تضعیف می کنند.
به گزارش تبریز ما؛ یوسف بخشی زاده، پیشکسوت فوتبال آذربایجان که فصل گذشته به عنوان سرمربی در لیگ دسته دوم فوتبال ایران فعالیت می کرد در گفت و گو با خبرنگار ما در مورد شرایط فوتبال آذربایجان گفت: متاسفانه در فصل جاری نتایج و اتفاقاتی رقم خورد که به هیچ عنوان در شان فوتبال آذربایجان نبود. هم تراکتور و هم ماشین سازی اسیر یکسری اتفاقات شدند که آنها را از مسیر عادی خارج کرد و در نهایت به این شرایط ختم شد.
وی افزود: بسیاری عنوان پیشکسوت را به خودت الصاق کرده اند و با این عنوان فقط به دنبال منافع شخصی هستند. همان هایی که قراردادهای میلیاردی در فوتبال تبریز بستند و تا ریال آخر را هم به هر نحوی که شده دریافت کردند؛ حتی به قیمت شکایت و محرومیت تیم هایی که حالا ادعای پیشکسوتی آن را می کنند. آنها با اسم پیشسکوت خون فوتبال آذربایجان را مکیدند و اینک سرخوش از کار خود، پا را فراتر هم گذاشته اند تز صادر می کنند.
او که به عنوان مربی در ماشین سازی و گسترش فولاد تبریز فعالیت کرده گفت: من ۸۰ میلیون از ماشین سازی دریافتی داشتم که ۸۰ درصد آن به مالیات اختصاص یافت اما مثل بعضی ها نبودم که راهروی های فدراسیون فوتبال را این طرف و آن طرف کنم تا بلکه چندرغاز کنده و مال خودم کنم. این ها اگر پیشکسوت فوتبال آذربایجان هستند پس وای به حال فوتبال این خطه و جوانانی که می خواند آنها را الگوی خود قرار دهند.
بخشی در مورد نتایج ماشین و تراکتور در لیگ بیستم گفت: همان طور که گفتم اتفاقاتی در این سال ها رخ داد که به هیچ عنوان به صلاح فوتبال آذربایجان نبود و نتیجه آن شرایط کنونی است. ماشین سازی چرا باید با این شرایط سقوط کند و تراکتور هم تا حد یک تیم معمولی نزول کند؟ من می بینیم که عده ای بدون اطلاع از جریانات اصلی، به انتقاد از محمدرضا زنوزی می پردازند. خطاب به این دوستان باید بگویم که زمانی که شما برای دریافت مبالغی خود را به آب و آتش می زدید تا تراکتور و ماشین را محکوم کرده و به هدف خودتان برسید، همین آقا از جیب خود میلیاردها تومان برای ماشین و تراکتور هزینه می کرد و می کند. متاسفانه جایگاه ها را فراموش کرده ایم و جای شاه و سرباز و وزیر خیلی وقت است که تغییر کرده است!

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/130629

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.