حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

سامانه شفافیت ریل‌گذاری مدیریت شیشه‌ای است

شناسه : 59199 22 ژوئن 2021 - 23:52 156 بازدید

قائم مقام شهردار تبریز گفت: سامانه شفافیت در واقع ریل‌گذاری مدیریت شیشه‌ای در مجموعه شهرداری تبریز است. به گزارش تبریز ما، رسول موسایی عصر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز ضمن تبریک مشارکت شهروندان در انتخابات شورای شهر و ریاست‌جمهوری و تبریک به منتخبین دور ششم شورا اظهار داشت: در راستای استقرار مدیریت […]

سامانه شفافیت ریل‌گذاری مدیریت شیشه‌ای است
پ
پ

قائم مقام شهردار تبریز گفت: سامانه شفافیت در واقع ریل‌گذاری مدیریت شیشه‌ای در مجموعه شهرداری تبریز است.
به گزارش تبریز ما، رسول موسایی عصر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز ضمن تبریک مشارکت شهروندان در انتخابات شورای شهر و ریاست‌جمهوری و تبریک به منتخبین دور ششم شورا اظهار داشت: در راستای استقرار مدیریت شیشه‌ای، نقاطی که در این سیستم نارضایتی ایجاد کرده بود شناسایی و با راه‌اندازی سامانه های شفافیت، به نوعی ریل‌گذاری مدیریت شیشه‌ای انجام شده است.
او افزود: تمام امور اجرائی سامانه شفافیت آماده و همه حسابرسی‌ها نظام‌مند شده است.
قائم مقام شهردار تبریز با اشاره به انتقاد برخی اعضای شورای پنجم از نحوه مدیریت سازمان‌ها اعلام کرد: در اوایل شروع به کار شورای پنجم، انتقاداتی بر عملکرد سازمان‌ها تحت عنوان حیاط خلوت شهرداری مطرح می‌شد که از این انتقاد استقبال کرده و به اصلاح امور در سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری پرداختیم.
او اضافه کرد: تمامی این امور در سایه همراهی و تعامل اعضای شورای پنجم با شهرداری تبریز اتفاق افتاده است که برای اولین بار تعامل شورا و شهرداری بیش از دوره‌های گذشته بود.
موسایی با اشاره به آمار صفر ترک تشریفات در دوره فعلی مدیریت شهری خاطرنشان کرد: علی‌رغم سختی‌هایی که داشتیم ترک تشریفات را به صفر رسانده‌ایم که اتفاق بزرگی در شهر است و ادعا می‌کنیم که هیچ پیمانکاری سفارشی نبوده است.
او با اشاره به مطالبه‌گری شهروندان با استناد به سامانه شفافیت نیز گفت: سامانه شفافیت را راه‌اندازی کردیم که اگر کسی از این چارچوب خارج شود مردم بتوانند مطالبه کنند.
قائم مقام شهردار تبریز یادآور شد: در چهار سال گذشته با همت و تاکید اعضای شواری پنجم شهر و به رغم افزایش ۳۰ درصدی حقوق، هیچ افزایشی در بودجه جاری شهرداری اتفاق نیفتاد.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/129705

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.