حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

جهت‌گیری «تبریزیم» باید تقویت وجهه مردمی و جذب نظرات شهروندان باشد

شناسه : 11681 12 فوریه 2018 - 5:12 194 بازدید

تبریز ما: شهردار تبریز بر لزوم اطلاع‌یابی از نظرات و پیشنهادهای شهروندان به ویژه در ارتباط با مشکلات محلات تاکید کرد و گفت: برنامه تلویزیونی تبریزیم، ظرفیت ارزشمندی است که باید با همراهی مردم، نیازهای شهر را انعکاس دهد. به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین‌باهر در ویژه‌برنامه چهارمین سال پخش تلویزیونی تبریزیم، با بیان […]

جهت‌گیری «تبریزیم» باید تقویت وجهه مردمی و جذب نظرات شهروندان باشد
پ
پ


تبریز ما: شهردار تبریز بر لزوم اطلاع‌یابی از نظرات و پیشنهادهای شهروندان به ویژه در ارتباط با مشکلات محلات تاکید کرد و گفت: برنامه تلویزیونی تبریزیم، ظرفیت ارزشمندی است که باید با همراهی مردم، نیازهای شهر را انعکاس دهد.

به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین‌باهر در ویژه‌برنامه چهارمین سال پخش تلویزیونی تبریزیم، با بیان این که رویه برنامه تلویزیونی تبریزیم نیازمند تقویت وجهه مردمی است، افزود: باید بتوانیم این برنامه را به سمت تقویت وجهه مردمی و جذب نظرات و مطالبات و پیشنهادهای شهروندان سوق دهیم.

وی تصریح کرد: یک سری از پروژه‌های کلان عمرانی هست که در قالب برنامه و بودجه پیش می‌رود، اما بخشی از مشکلات نیز در محلات هست که رفع آن‌ها نیازمند اطلاع‌یابی از نظرات مردم است و از شهروندان می‌‌خواهیم این قبیل مشکلات را به صورت تصویری، به سامانه‌های ارتباطی شهرداری تبریز از جمله برنامه تبریزیم، ارسال کنند.

شهردار تبریز با اشاره به این‌که مشارکت مردمی، اساس موضوعات مدیریت شهری است، گفت: مدیری که در بالادست قرار دارد، باید از زیرمجموعه خود خبر داشته و راهکارهای موثر را برای تکریم ارباب رجوع و جلب مشارکت، ارائه دهد.

شهین‌باهر ادامه داد: موظفم که به مشکلات مردم جواب دهیم اما بعضاً مطالباتی عنوان می‌شود که در حیطه وظایف و اختیارات شهرداری نیست. با این حال، انتقاد، همواره سازنده است و وظیفه خود می‌دانیم به مشکلاتی که در حیطه وظایف شهرداری است، رسیدگی کرده و سایر مشکلات را نیز که در چارچوب تعامل با دستگاه‌های اجرایی قابل حل باشند، پیگیری کنیم.

وی تصریح کرد: سامانه‌های ارتباطی شهرداری، شماره تلفن ۱۳۷، ایمیل شخصی بنده و راه‌های ارتباطی حراست و بازرسی، در خدمت اطلاع‌یابی از نظرات شهروندان است.

شهردار تبریز با بیان این‌که شهرداری، مجموعه‌ای است که به صورت شبانه‌روزی و با تلاش بی‌وقفه در خدمت شهروندان است، اظهار داشت: این تلاش بی‌وقفه در ایام‌الله دهه فجر، بیشتر بارز است و دهه فجر، یکی از دوره‌های مهمی است که همواره در زمان‌بندی پروژه‌های عمرانی مورد توجه قرار می‌گیرد.

شهین‌باهر یادآور شد: در ایام‌الله دهه فجر شاهد افتتاح ۳۹ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۲۶۲ میلیار در سطح شهر بودیم که بخش عمده آن‌ها رفع نیازهای قدیمی و محله‌ای شهر را مورد توجه قرار داده است؛ پروژه‌های دیگری نیز پیش‌بینی شده که تا پایان سال و با نزدیک‌شدن به ایام نوروز، تقدیم شهروندان خواهد شد.

وی همچنین از حضور خانواده شهرداری تبریز، در راهپیمایی امروز، زیبا و باشکوه ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.