حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

جشنواره گل تراکتور برای حفظ شانس سهمیه

شناسه : 60385 31 جولای 2021 - 3:51 175 بازدید

تراکتور در هفته پایانی لیگ برتر موفق شد سایپا را با نتیجه‌ای پر گل شکست دهد. به گزارش تبریز ما، تیم تراکتور بعد از کسب دو برد ارزشمند مقابل گل گهر و آلومینیوم، هفته گذشته با نتیجه سه بر یک مغلوب پرسپولیس در تهران شد. این تیم که با ۴۲ امتیاز در مکان ششم جدول […]

جشنواره گل تراکتور برای حفظ شانس سهمیه
پ
پ

تراکتور در هفته پایانی لیگ برتر موفق شد سایپا را با نتیجه‌ای پر گل شکست دهد.
به گزارش تبریز ما، تیم تراکتور بعد از کسب دو برد ارزشمند مقابل گل گهر و آلومینیوم، هفته گذشته با نتیجه سه بر یک مغلوب پرسپولیس در تهران شد. این تیم که با ۴۲ امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی حضور داشت امشب در هفته پایانی لیگ برتر به مصاف سایپا رفت؛ تیمی که با ۲۶ امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده‌بندی بود و جنگ تمام‌عیاری برای بقا با ذوب‌آهن و نفت مسجد سلیمان برای بقا داشت.
تراکتور در نیمه اول اول این دیدار با نتیجه سه بر یک از حریف خود پیش افتاد. شاگردان اخباری در نیمه دوم در جبران گل‌های خورده ناکام بودند و دو گل دیگر را هم دریافت کردند تا با قبول شکست ۵ بر یک، به عنوان دومین تیم سقوط کرده لیگ بیستم معرفی شود. تراکتور با این برد ۴۵ امتیازی شد تا با توجه به تساوی فولاد و گل گهر مقابل حریفان‌شان به رتبه چهارم جدول رده‌بندی صعود کرد تا شانس کسب سهمیه خود را در قهرمان جام حذفی جست‌وجو کند.
شرح گل:
تراکتور ۱ – سایپا ۰ (سعید واسعی ۱۳): روی شلوغی محوطه جریمه تیم سایپا، سعید واسعی با یک شوت روی پا گل اول تراکتور را به ثمر رساند.
تراکتور ۲- سایپا ۰ (سامان نریمان جهان ۲۹): روی پاس در عمق مهدی تیکدری، سامان نریمان جهان در سمت راست محوطه جریمه سایپا صاحب توپ شد و با یک شوت روی پای زمینی دروازه این تیم را برای بار دوم باز کرد.
تراکتور ۲ – سایپا ۱ (حسین ماهینی – پنالتی ۳۱): حسین ماهینی پنالتی را که مالکی روی خطای بوحمدان برای سایپا گرفت را به گل تبدیل کرد.
تراکتور ۳ – ۱ (میلاد فخرالدینی ۴۵): میلاد فخرالدینی در دقیقه ۴۵ یک پرتاب اوت از سمت راست در نزدیکی محوطه جریمه سایپا را برای واسعی ارسال کرد که این بازیکن با برگرداندن توپ به فخرالدینی، او را در داخل محوطه جریمه صاحب توپ کرد؛ شوت قدرتمند بازیکن تراکتور از زاویه بسته بدون اینکه عکس‌العملی از سوی دروازه‌بان سایپا را به همراه داشته باشد به تور دروازه بوسه زد.
تراکتور ۴ – سایپا ۱ (علی فتحی ۶۹): علی فتحی که در دقیقه ۶۷ به جای سعید واسعی وارد زمین شد، تنها پس از ۲ دقیقه موفق شد برای تیمش گلزنی کند. شوت از پشت محوطه جریمه او را دروازه بان سایپا هر چقدر به بدن خود کش داد نتوانست مهار کند.
تراکتور ۵ – سایپا ۱ (پیمان بابایی ۸۸): در حالی که سایپا از جبران گل‌های خورده ناامید شده بود، تراکتوری‌ها گل پنجم را هم به ثمر رساندند. سامان نریمان جهان روی یک فرار زیبا، با پاس در عمق، پیمان بابایی را در موقعیت تک به تک قرار داد و مهاجم تراکتوری‌ها با یک ضربه دقیق پنجمین گل تیمش را وارد دروازه سایپا کرد.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/130772

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.