حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بدبیاری شاگران اکبرپور بعد از دقیقه ۹۰

شناسه : 57899 16 می 2021 - 23:52 156 بازدید

تقابل محمود فکری و علیرضا اکبرپور در دیدار امروز نفت و ماشین سازی به سود تیم میزبان به پایان رسید. به گزارش تبریز ما؛ تیم نفت مسجد سلیمان بعد از ۹ بازی موفق شد در هفته بیست و یکم مس رفسنجان را شکست دهد. این تیم که با ۲۴ امتیاز در مکان دوازدهم جدول حضور […]

بدبیاری شاگران اکبرپور بعد از دقیقه ۹۰
پ
پ

تقابل محمود فکری و علیرضا اکبرپور در دیدار امروز نفت و ماشین سازی به سود تیم میزبان به پایان رسید.
به گزارش تبریز ما؛ تیم نفت مسجد سلیمان بعد از ۹ بازی موفق شد در هفته بیست و یکم مس رفسنجان را شکست دهد. این تیم که با ۲۴ امتیاز در مکان دوازدهم جدول حضور داشت به دنبال پیروزی مقابل ماشین سازی در بازی امروز خود بود تا از جمع تیم های پایین جدولی خود را کنده و وارد جمع تیم های میانه جدولی شود؛ حریفی که بعد از حضور علیرضا اکبرپور دو تساوی مقابل آلومینیوم و سایپا کسب کرده بود و برای زنده نگه داشتن شانس بقا نیاز مبرمی به سه امتیاز بازی داشت.
تقابل دو تیم که روی نیمکت خود دو بازیکن اسبق استقلال را می دیدند، تا دقیقه نود بدون گل بود اما فریدن رابط در دومین دقیقه از وقت های اضافه موفق شد دروازه ماشین سازی را باز کرده و تیمش را پیروز بازی کند؛ بردی که باعث صعود دو پله ای شاگردان فکری شد. پاس دیدنی محمد مهدی محبی در سمت راست محوطه جریمه به فردین رابط رسید و این بازیکن با یک ضربه دقیق توپ را از بین پایاهای دروازه بان ماشین عبور داده و گل اول تیمش را در واپسین دقایق بازی به ثمر رساند.
 

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/128486

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.