حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

امضاء تفاهم نامه همکاری دانشگاه صنعتی سهند و شرکت آرمان آذربایجان

شناسه : 60314 28 جولای 2021 - 15:51 136 بازدید

در راستای استفاده از ظرفیت های علمی دانشگاهی و تبادل تجربیات صنعت، تفاهم نامه همکاری فیمابین شرکت آرمان آذربایجان و دانشگاه صنعتی سهند منعقد شد. به گزارش تبریز ما، در آستانه عید ولایت و امامت در راستای استفاده از ظرفیت های علمی دانشگاهی و تبادل تجربیات صنعت، تفاهم نامه همکاری فیمابین شرکت آرمان آذربایجان (زیره […]

امضاء تفاهم نامه همکاری دانشگاه صنعتی سهند و شرکت آرمان
آذربایجان
پ
پ

در راستای استفاده از ظرفیت های علمی دانشگاهی و تبادل تجربیات صنعت، تفاهم نامه همکاری فیمابین شرکت آرمان آذربایجان و دانشگاه صنعتی سهند منعقد شد.
به گزارش تبریز ما، در آستانه عید ولایت و امامت در راستای استفاده از ظرفیت های علمی دانشگاهی و تبادل تجربیات صنعت، تفاهم نامه همکاری فیمابین شرکت آرمان آذربایجان (زیره کفش اکیب) و دانشگاه صنعتی سهند با حضور آقای دکتر علی برادر خوش فطرت معاونت محترم پژوهش و فناوری دانشگاه در محل شرکت به امضاء طرفین رسید.
بر اساس این تفاهم نامه، شرکت آرمان آذربایجان در مسیر توسعه خویش تلاش دارد با استفاده از توان تحقیقاتی دانشگاه صنعتی سهند، تحولات چشمگیری را در توسعه محصولات و بهبود فرایندهای تولیدی خود داشته باشد.
علاقمندان می توانند اخبار تکمیلی در این خصوص را در وب سایت اکیب به آدرس ekibco.com مطالعه نمایند

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/130622

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.