حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

FATF «تعلیق ایران از لیست سیاه» را تا ماه ژوئن (تیر ۹۸) تمدید کرد

شناسه : 28262 22 فوریه 2019 - 13:22 455 بازدید

گروه ویژه اقدام مالی این هفته ضمن استقبال از پیشرفت به عمل آمده در زمینه اقدامات ایران، در جلسه خود تصمیم به ادامه تعلیق اقدامات تقابلی علیه ایران گرفت. گروه ویژه اقدام مالی اعلام کرد که انتظار دارد که ایران اصلاحات مربوط به CFT و پالرمو را تکمیل و اجرا کند. مهلت ایران تا ماه […]

FATF «تعلیق ایران از لیست سیاه» را تا ماه ژوئن (تیر ۹۸) تمدید کرد
پ
پ

گروه ویژه اقدام مالی این هفته ضمن استقبال از پیشرفت به عمل آمده در زمینه اقدامات ایران، در جلسه خود تصمیم به ادامه تعلیق اقدامات تقابلی علیه ایران گرفت. گروه ویژه اقدام مالی اعلام کرد که انتظار دارد که ایران اصلاحات مربوط به CFT و پالرمو را تکمیل و اجرا کند. مهلت ایران تا ماه ژوئن تمدید شده است.

اف‌ای‌تی‌اف تعلیق اقدامات تقابلی علیه ایران را تا ژوئن ۲۰۱۹ تمدید کرد.

گروه ویژه اقدام مالی این هفته ضمن استقبال از پیشرفت به عمل آمده در زمینه اقدامات ایران، در جلسه خود تصمیم به ادامه تعلیق اقدامات تقابلی علیه ایران گرفت.

گروه ویژه اقدام مالی اعلام کرد که انتظار دارد که ایران اصلاحات مربوط به CFT و پالرمو را تکمیل و اجرا کند.

▫️گروه ویژه اقدام مالی علیه پولشویی و تامین مالی تروریسم (FATF)، امروز جمعه، سوم اسفند اعلام کرد که به ایران تا ماه ژوئن برای برآورده کردن انتظاراتش مهلت می‌دهد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.