حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

راه ارتباطی ۱۸۰ روستای هشترود مسدود است

شناسه : 32769 10 فوریه 2020 - 14:05 1093 بازدید

فرماندار هشترود گفت: بر اثر بارش برف و کولاک، راه ارتباطی ۱۸۰ روستای شهرستان مسدود شده و تلاش برای دسترسی به این روستاها ادامه دارد. به گزارش تبریزما، امین امینیان افزود: به رغم تلاش های شبانه روزی راهداران در چند روز گذشته، کولاک شدید و یخبندان مانع از بازگشایی راه ارتباطی این روستاها شده و […]

راه ارتباطی ۱۸۰ روستای هشترود مسدود است
پ
پ

فرماندار هشترود گفت: بر اثر بارش برف و کولاک، راه ارتباطی ۱۸۰ روستای شهرستان مسدود شده و تلاش برای دسترسی به این روستاها ادامه دارد.

به گزارش تبریزما، امین امینیان افزود: به رغم تلاش های شبانه روزی راهداران در چند روز گذشته، کولاک شدید و یخبندان مانع از بازگشایی راه ارتباطی این روستاها شده و به محض فروکش کردن کولاک، عملیات بازگشایی از سرگرفته می شود.

وی گفت: در حال حاضر تردد در محورهای مواصلاتی اصلی سطح شهرستان بدون مشکل در جریان است اما با توجه به یخبندان و کولاک در برخی مسیرها تردد با کندی صورت می گیرد.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هشترود نیز با تاکید بر رعایت نکات ایمنی از سوی رانندگان گفت: رانندگان برای تردد در راه‌های اصلی و فرعی به خصوص راه‌های روستایی باید وسیله نقلیه خود را به زنجیر چرخ و سوخت کافی تجهیز کرده و لباس گرم به همراه داشته باشند.
علی ابوالحسنی افزود: در شبانه روز گذشته و با تلاش راهداران محور آزاد راه پیامبر اعظم (ص) و هشترود – مراغه، هشترود – میانه و هشترود – قره چمن باز شده اما تردد در این محورها به کندی و فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

شهرستان هشترود با ۲۰۰ روستا و ۵۷ هزار جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری جنوب شرق تبریز واقع است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.