حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

شهردار تبریز: در پیشگاه مردم سربلندیم

شناسه : 56857 27 آوریل 2021 - 19:51 157 بازدید

شهردار تبریز گفت: تیم فعلی مدیریت شهری با تمام توان کار کرده و پیش مردم سربلند است. به گزارش تبریز ما، ایرج شهین‌باهر که در آیین بهره‌برداری از فاز دوم مسیرگشایی شهید میلانی سخن می‌گفت، افزود: اگر در پایان شورای پنجم، شهرداری را بدون بدهی تحویل مردم می‌دهیم در سایه شفافیت و جلوگیری از هزینه‌های […]

شهردار تبریز: در پیشگاه مردم سربلندیم
پ
پ

شهردار تبریز گفت: تیم فعلی مدیریت شهری با تمام توان کار کرده و پیش مردم سربلند است.
به گزارش تبریز ما، ایرج شهین‌باهر که در آیین بهره‌برداری از فاز دوم مسیرگشایی شهید میلانی سخن می‌گفت، افزود: اگر در پایان شورای پنجم، شهرداری را بدون بدهی تحویل مردم می‌دهیم در سایه شفافیت و جلوگیری از هزینه‌های بی‌مورد است.
وی اظهار کرد: شهرداری تبریز امروز به خاطر تلاش‌های تیم فعلی مدیریت شهری که در چهار سال گذشته با تمام توان کار کرده‌اند، پیش مردم سربلند است.
او ادامه داد: به‌رغم اینکه در دوره شورای پنجم، شهرداری تبریز صدها پروژه در مناطق مختلف شهر اجرا کرده، اما هیچ پرونده قضایی تشکیل نشده و یا موضوعات خاص پیش نیامده است و این، ارزش کار تیم کنونی را نشان می‌دهد.
شهردار تبریز گفت: اینکه ما صد پروژه انجام دهیم اما ۹۰ پرونده در نهادهای نظارتی تشکیل شود، دلچسب نیست. دلچسب این است که ماموریت‌ها و اقدامات در سایه مدیریت بخش‌هایی همچون عمرانی، بازرسی، حراست، شهرداران مناطق و تمامی عزیزانی که در این حوزه‌ها دقت و تامل و تاثیر دارند، به درستی انجام شود.
او افزود: همکاران ما در دوره فعلی مدیریت شهری، طوری کار کرده‌اند که لازم نباشد بعد از اتمام ماموریت‌ها به مراجع قضایی پاسخگو باشیم و این، بسیار حائز اهمیت است.
شهین‌باهر با بیان اینکه در دوره فعلی مدیریت شهری ترک تشریفات وجود نداشته است، گفت: امروز کمتر دستگاهی پیدا می‌شود که تمامی قراردادهای خود را در معرض دید عموم قرار دهد. به طوری که همه شهروندان می‌توانند جزئیات قراردادها، موضوعات مالی و هزینه‌کرد شهرداری را در سامانه شهرداری مشاهده کنند.
او بیان کرد: اگر در پایان شورای پنجم، شهرداری را بدون بدهی تحویل مردم می‌دهیم در سایه شفافیت، مدیریت شیشه‌ای و قانونی و جلوگیری از هزینه‌های بی‌مورد است.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/127380

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.