حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

وزیر بهداشت خبر داد: مدارس تا پایان سال تعطیل شد

شناسه : 32939 06 مارس 2020 - 2:48 675 بازدید

به گزارش تبریزما از باشگاه خبرنگاران جوان، ششمین جلسه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا به ریاست وزیر بهداشت، وزیر علوم، وزیر راه و شهرسازی، وزیر ارتباطات، رئیس سازمان پدافند غیر عامل، شهرداری تهران، جمعی از فرماندهی نظامی و انتظامی و نمایندگان سایر وزارتخانه‌ها در وزارت بهداشت برگزار شد. وزیر بهداشت افزود: طرح بسیج […]

وزیر بهداشت خبر داد: مدارس تا پایان سال تعطیل شد
پ
پ

وزیر بهداشت خبر داد: مدارس تا پایان سال تعطیل شد

به گزارش تبریزما از باشگاه خبرنگاران جوان، ششمین جلسه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا به ریاست وزیر بهداشت، وزیر علوم، وزیر راه و شهرسازی، وزیر ارتباطات، رئیس سازمان پدافند غیر عامل، شهرداری تهران، جمعی از فرماندهی نظامی و انتظامی و نمایندگان سایر وزارتخانه‌ها در وزارت بهداشت برگزار شد.

وزیر بهداشت افزود: طرح بسیج ملی مقابله با کرونا با هلال احمر، بسیج و سازمان های مردم نهاد مصوب شد. این طرح موفقی در شناسایی افراد آلوده و ایزوله و درمان آنهاست. این طرح به تایید مسئولان سازمان جهانی بهداشت رسیده است و شاید یکی از موفق ترین طرح های جهانی در مقابله با ویروس کرونا باشد.

نمکی ادامه داد: بر اساس مصوبات این جلسه مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان سال تعطیل است. تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها مساوی با افزایش سفر‌ها نیست و مردم با این سال استثنایی برخورد کنند در غیر این صورت گرفتار مدت زمان طولانی تری در مواجه با این بیماری خواهیم بود.

او بیان کرد: کنکور کارشناسی ارشد و دکتری به تعویق افتاد و زمان بعدی متعاقبا اعلام می‌شود.

وزیر بهداشت تاکید کرد: برای بیمارانی که علائم را کتمان می‌کنند به عنوان شخص حقوقی و حقیقی جرائم و مجازات‌هایی تعیین شود.

وزیر بهداشت خبر داد: مدارس تا پایان سال تعطیل شد

وزیر بهداشت خبر داد: مدارس تا پایان سال تعطیل شد

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.