حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11407 تعداد نوشته های امروز : 0×

کسب ۳ امتیاز هدف تراکتور برابر پاختاکور است

شناسه : 56724 25 آوریل 2021 - 23:52 143 بازدید

مهاجم تیم فوتبال تراکتور با اشاره به دیدار فردای دو تیم تراکتور و پاختاکور در امارات گفت: کسب سه امتیاز هدف بازیکنان تراکتور در بازی برابر پاختاکور است. به گزارش تبریز ما، پیمان بابایی عصر امروز یکشنبه در نشست خبری قبل از بازی تراکتور مقابل پاختاکور در شهر الشارجه امارات گفت: بازی مهمی در پیش […]

کسب ۳ امتیاز هدف تراکتور برابر پاختاکور است
پ
پ

مهاجم تیم فوتبال تراکتور با اشاره به دیدار فردای دو تیم تراکتور و پاختاکور در امارات گفت: کسب سه امتیاز هدف بازیکنان تراکتور در بازی برابر پاختاکور است.
به گزارش تبریز ما، پیمان بابایی عصر امروز یکشنبه در نشست خبری قبل از بازی تراکتور مقابل پاختاکور در شهر الشارجه امارات گفت: بازی مهمی در پیش است ولی ما نیز آماده این بازی هستیم تا بهترین نمایش را در زمین چمن نشان دهیم.
وی با بیان اینکه باید با تمرکز به میدان برویم و پیروز شویم، ادامه داد: در یک گروه سخت قرار داریم که هر چهار تیم در یک سطح نزدیک به هم بازی می‌کنند.
بابایی همچنین با اشاره به اینکه امیدوارم فردا یک بازی خوب همراه با سه امتیاز داشته باشیم، ابراز داشت: با توجه به فشردگی مسابقات، همه بازیکنان باید با تمرکز زیادی به میدان بروند.
مهاجم تیم فوتبال تراکتور سپس با اشاره به اینکه پاختاکور در بازی دور رفت نشان داد تیم خوبی است، گفت: این تیم در بازی رفت نشان داد که تیم خوبی است و با یاران کلیدی خود می‌تواند کارهای زیادی انجام دهد و باید در این بازی از موقعیت‌ها نهایت بهره را ببریم و هوشیار باشیم.
دیدار دو تیم تراکتور و پاختاکور از ساعت ۱۹:۳۰ روز دوشنبه در ورزشگاه شهر الشارجه امارات برگزار می‌شود.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/127294

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.