حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

کاهش هزینه‌ها و افزایش بودجه عمرانی با اصلاح رویه مدیریتی

شناسه : 57749 13 می 2021 - 15:52 126 بازدید

شهردار تبریز از کاهش هزینه‌های جاری و افزایش بودجه عمرانی سالانه شهر در اثر تغییر رویه مدیریتی و ساختار شهرداری خبر داد. به گزارش تبریز ما، ایرج شهین‌باهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افتخار بزرگی است در این دوره از مدیریت شهری و مطابق تدبیری که در برنامه ۵ ساله برای ما تعریف شده است، […]

کاهش هزینه‌ها و افزایش بودجه عمرانی با اصلاح رویه
مدیریتی
پ
پ

شهردار تبریز از کاهش هزینه‌های جاری و افزایش بودجه عمرانی سالانه شهر در اثر تغییر رویه مدیریتی و ساختار شهرداری خبر داد.
به گزارش تبریز ما، ایرج شهین‌باهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افتخار بزرگی است در این دوره از مدیریت شهری و مطابق تدبیری که در برنامه ۵ ساله برای ما تعریف شده است، شهر را ارزان اداره کرده‌ایم.
او افزود: در این دوره از مدیریت شهری، علی رغم اینکه هفته به هفته شاهد افزایش قیمت مصالح و اقلام مختلف بودیم و حتی تا لحظه بازکردن پاکت های مناقصه، قیمت فولاد و قیر چند برابر می شد، اما در مجموع هزینه‌های جاری را کاهش دادیم.
شهردار تبریز تصریح کرد: : کاهش هزینه‌های جاری شهرداری موضوعی مهم‌تر از اجرای صدها پروژه و برگزاری رویداد است که در شهرها اتفاق می‌افتد.
او خاطرنشان کرد: در این وضعیت اقتصادی و محدودیت های فعلی، پروژه های عمرانی را تعطیل نکرده و هر هفته برنامه افتتاح داریم.
شهین‌باهر یادآور شد: تا پایان شورای پنجم نیز افتتاح‌های هفتگی ادامه خواهد داشت تا تلاش‌های سه چهار سال گذشته مدیریت شهری به ثمر رسیده و تقدیم شهروندان عزیز گردد.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/128178

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.