حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پلمب بیش از ۵۰ واحد صنفی در تبریز

شناسه : 55972 18 آوریل 2021 - 11:22 350 بازدید
معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه ۳ تبریز از پلمب بیش از ۵۰ واحد صنفی و تذکر به بیش از ۲۰۰ واحد صنفی که بدون توجه به محدودیت های کرونایی فعال بودند ، خبر داد.
پلمب بیش از ۵۰ واحد صنفی در تبریز
پ
پ

یعقوب غیور از تشکیل جلسات  قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در سطح این منطقه به صورت مستمر خبر داد و گفت: اکیپ های قرارگاه عملیاتی منطقه به عملکرد اصناف واقع در حوزه‌ی این شهرداری که منع فعالیت دارند، نظارت کرده و در موارد لازم به تذکر لسانی و ارشادی به واحد های صنفی اقدام می کنند و در صورت عدم توجه با هماهنگی نیروی انتظامی و اتاق اصناف، اقدام به تعطیلی محل فعالیت می کنند.

وی افزود : در این راستا طی روزهای گذشته ۵۰ واحد صنفی جزو مشاغل درجه ۲، ۳ و ۴  که بدون توجه به  دستور ستاد مبارزه با کرونا فعالیت می کردند، پلمپ‌ و به ۲۰۰ واحد صنفی نیز تذکر لازم داده شد.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه ۳ تبریز اضافه کرد: در طول فعالیت قرارگاه به واحدهای صنفی تذکر لازم داده شده است که خوشبختانه اکثر اصناف همکاری کرده اند.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، غیور از همکاری اداره بهداشت، اتاق اصناف و نیروی انتظامی قدردانی کرد و گفت: باهمکاری این نهادها به صنوفی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند تذکر لسانی داده می شود و در صورت عدم رعایت اقدام به تعطیلی آنها می گردد.

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.