حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 23 شوال 1445 Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آمادگی پلیس برای تامین امنیت انتخابات در آذربایجان‌شرقی

شناسه : 58080 21 می 2021 - 19:51 497 بازدید

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: نیروهای انتظامی استان برای تامین امنیت برگزاری انتخابات آمادگی کامل دارند. به گزارش تبریز ما، سردار علی محمدی در جمع خبرنگاران در شهرستان ملکان اظهار داشت: نیروهای انتظامی استان برای امنیت انتخابات تمهیدات لازم را اتخاذ کرده‌اند و با کمک سایر ارگان‌های ذیربط مشکلی در این خصوص وجود ندارد. وی […]

آمادگی پلیس برای تامین امنیت انتخابات در
آذربایجان‌شرقی
پ
پ

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: نیروهای انتظامی استان برای تامین امنیت برگزاری انتخابات آمادگی کامل دارند.
به گزارش تبریز ما، سردار علی محمدی در جمع خبرنگاران در شهرستان ملکان اظهار داشت: نیروهای انتظامی استان برای امنیت انتخابات تمهیدات لازم را اتخاذ کرده‌اند و با کمک سایر ارگان‌های ذیربط مشکلی در این خصوص وجود ندارد.
وی تاکید کرد: پلیس با جدیت تمام با افرادی که بخواهند در این خصوص ناامنی ایجاد کنند برخورد خواهد کرد. همچنین در فضای مجاز جرایم انتخاباتی را رصد می‌کند و با هرگونه شایعه‌پردازی و هنجارشکنی برخورد خواهد کرد.
جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه پلیس استان در زمینه مبارزه با کرونا قدم‌های مؤثری برداشته است افزود: در این خصوص با هماهنگی ستاد مقابله با کرونا در ۵۳ منطقه استان محدودیت ایجاد شده است.
فرماندار ملکان نیز از افزایش ۱۵ درصدی شعبات اخذ رأی نسبت به انتخابات دوره‌های قبل خبر داد و گفت: به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت در شعبات اخذ رأی تعداد صندوق‌ها در این شهرستان از ۱۴۹ به ۱۵۹ صندوق افزایش یافته است.
نقی محمدی افزود: هیئت‌های اجرایی و نظارت، تبلیغات زودهنگام را رصد می‌کنند و با هرگونه تخلف انتخاباتی برخورد خواهد شد.
در این نشست سرهنگ ریحانی به عنوان فرمانده انتظامی ملکان معرفی و از تلاش‌های سرهنگ سلطانی تجلیل شد.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/128593

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.