حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ خرداد , ۱۴۰۳ 15 ذو القعدة 1445 Wednesday, 22 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11407 تعداد نوشته های امروز : 0×

پایداری نسبی کرونا در آذربایجان شرقی

شناسه : 57227 03 می 2021 - 11:51 135 بازدید

مدیر گروه مقابله با بیماری های واگیردار مرکز بهداشت آذربایجان شرقی گفت: بیماری کرونا در استان به پایداری نسبی رسیده است. به گزارش تبریز ما، دکتر سیمین خیاط زاده در یک گفت و گوی خبری افزود: در زمان حاضر حدود ۳۰ تا ۳۵ درصد تست های کرونا در استان مثبت می شود. وی اضافه کرد: […]

پایداری نسبی کرونا در آذربایجان شرقی
پ
پ

مدیر گروه مقابله با بیماری های واگیردار مرکز بهداشت آذربایجان شرقی گفت: بیماری کرونا در استان به پایداری نسبی رسیده است.
به گزارش تبریز ما، دکتر سیمین خیاط زاده در یک گفت و گوی خبری افزود: در زمان حاضر حدود ۳۰ تا ۳۵ درصد تست های کرونا در استان مثبت می شود.
وی اضافه کرد: آمار فوتی های کرونا در آذربایجان شرقی هم ۱۷ تا ۱۹ نفر در روز است.
وی بیان کرد: این وضعیت پایدار در آمار بالا تثبیت شده و ما انتظار داریم که در روزهای آتی با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط شهروندان، آمار مبتلایان، بستری ها و فوتی های کرونا در استان پایین بیاید.
خیاط زاده یادآوری کرد: پایداری شیوع کرونا در آذربایجان شرقی در روزهای نخست سال جاری با دو تا سه فوتی در روز همراه بود، ضمن اینکه در آن ایام حدود ۱۰ درصد آزمایش های کرونا مثبت بود.
 
 

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/127695

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.