حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

همایش توسعه دیجیتال مارکتینگ در تبریز برگزار می شود

شناسه : 27838 16 فوریه 2019 - 17:13 538 بازدید نویسنده : جهانبخش احمدیان
همایش توسعه دیجیتال مارکتینگ با محوریت برندسازی و فروش در تبریز برگزار می شود.
همایش توسعه دیجیتال مارکتینگ در تبریز برگزار می شود
پ
پ

به گزارش تبریز ما، همایش توسعه دیجیتال مارکتینگ با حضور چهره های شاخص ملی این حوزه در شهر تبریز و توسط بهارکارآفرینان استارتاپی برگزار خواهد شد.
دبیر اجرائی همایش استارتاپی توسعه دیجیتال مارکتینگ با اشاره به آمار ۸ درصدی خرید و فروش در جهان از طریق اینترنت گفت: امروزه برندهای بزرگ بخاطر توجه ویژه به حوزه دیجیتال با سرعت بیشتری نسبت به رقبای سنتی خود رشد می کنند که کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نبوده است.
رامین اکبری ظرفیت بالای تبریز برای رشد دیجیتال مارکتینگ را فرصتی ایده آل برای توسعه این کسب و کار دانسته و افزود: با توجه به ظرفیت بالای شهر تبریز در حوزه کسب و کار سعی ما بر این است با برگزاری همایش های تخصصی متعدد و با کیفیت، توانمندی های بالقوه جوانان، مدیران و فعالین اقتصادی را به حرکت های صحیح و سودآور تبدیل کنیم.
وی ادامه داد: یکی از این همایش ها، همایش توسعه دیجیتال مارکتینگ با محوریت برندسازی و فروش می باشد که دهم اسفند ماه سال جاری در سالن همایش اداره کل استاندارد برگزار خواهد شد.

 

اکبری سخنرانان این همایش را چهره های شاخص ملی معرفی کرده و اظهار داشت: در این همایش چهره های شاخص ملی که موفقیت های بسزایی را در این حوزه کسب نموده اند به عنوان سخنران حضور خواهند داشت که میتوان به مهندس عادل طالبی ( استراتژیست کسب و کارهای آنلاین، عضو هیئت مدیره کسب و کارهای اینترنتی)، دکتر محمد فاریابی ( عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه تبریز،ریاست انجمن بازاریابی آذربایجان شرقی)، توحید علی اشرفی ( مدیر بازاریابی برند علی بابا، بنیان گذار برندیست) آیدین نامدار( مشاور و مدرس در حوزه کسب و کار) و وحید عباسپور(متخصص مارکتینگ در اینستاگرام) اشاره نمود.
وی درباره نحوه برگزاری این همایش اذعان داشت: این همایش با همکاری و مشارکت ۲۰ ارگان دولتی و خصوصی برگزار خواهد شد و علاقمندان به حضور در این همایش می توانند جهت ثبت نام تا تاریخ ۷ اسفند ماه به سایت www.bkstartupi.com مراجعه نمایند.
همایش توسعه دیجیتال مارکتینگ با محوریت برندسازی و فروش ۱۰ اسفند ۹۷ از ساعت ۱۵ در سالن همایش اداره کل استاندارد واقع در ولیعصر خیابان استاندارد برگزار خواهد شد.
در پایان همایش، پنل پرسش و پاسخ برگزار خواهد؛ همچنین به شرکت کنندگان در این همایش نیز گواهی آموزشی نیز اهدا می گردد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.