حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

نهادهای دولتی باید نقش خود را برای مانع‌زدایی از تولید ایفا کنند

شناسه : 57331 06 می 2021 - 11:45 148 بازدید

موسی خلیل الهی، روز پنجشنبه در نشست ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری آذربایجان شرقی، با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی‌ بر حمایت از تولید و مانع زدایی، افزود: با توجه‌ به تاکیدات ایشان طی سال‌های متوالی بر موضوع اقتصاد، تکلیف شرعی، اداری و قانونی همه تبعیت از این موضوع است. وی اظهار داشت: در […]

نهادهای دولتی باید نقش خود را برای مانع‌زدایی از تولید ایفا
کنند
پ
پ

موسی خلیل الهی، روز پنجشنبه در نشست ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری آذربایجان شرقی، با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی‌ بر حمایت از تولید و مانع زدایی، افزود: با توجه‌ به تاکیدات ایشان طی سال‌های متوالی بر موضوع اقتصاد، تکلیف شرعی، اداری و قانونی همه تبعیت از این موضوع است.

وی اظهار داشت: در زمان کنونی تنها راه‌ حل اکثر مشکلات، رونق تولید و ایجاد اشتغال است و اگر در مقابل فشارهای اقتصادی و تحریم‌های دشمنان کشور و نظام، اقتصادی قدرتمندی داشته باشیم، تحریم‌ها تاثیرگذار نخواهد بود.

رییس‌کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: با تکیه بر تولید داخلی و تقویت ساختارهای اقتصادی می‌توان بسیاری از تحریم‌ها را پشت سر گذاشت و به اهداف عالی نظام دست یافت.

خلیل الهی، ادامه داد: باید کمک کرد تا با حمایت و ایجاد انگیزه در تولیدکنندگان، علاوه بر رفع دغدغه‌های مالی تولیدکنندگان برای رونق تولید و بهره‌مندی از سودآوری، بسترهای اشتغال‌زایی جوانان را فراهم کرد.

تشکیلات قضایی آذربایجان شرقی در راستای عملیاتی کردن سیاست قوه قضاییه مبنی بر تسهیل و رفع موانع تولید، در یکی دو سال اخیر زمینه احیای بیش از ۵۰ واحد تولیدی ورشکسته و تعطیل شده و بازگشت آنها به چرخه تولید را با اشتغالزایی بیش از ۲ هزار نفر فراهم کرده است که در بین آنها کارخانه هایی با قدمت نزدیک به ۵۰ سال فعالیت به چشم می خورد.

منبع خبر : http://tabrizeman.ir/?p=19127

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.