حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

مهندس عنصری، رئیس شورای اسلامی شهر باسمنج: دکتر وحید بنائی به‌عنوان شهردار باسمنج معرفی شد

شناسه : 61305 30 آگوست 2021 - 16:35 413 بازدید

تبریزما: رئیس شورای اسلامی شهر باسمنج از انتخاب شهردار این شهر با اکثریت آرای خبر داد. به گزارش پایگاه خبری ـ‌ تحلیلی تبریز ما به‌نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر باسمنج، مهندس یوسف عنصری با اعلام خبر فوق افزود: در خصوص انتخاب شهردار به‌استحضار همشهریان عزیزمی‌رساند که شورای دوره ششم به‌محض شروع به‌کار انتخاب […]

مهندس عنصری، رئیس شورای اسلامی شهر باسمنج: دکتر وحید بنائی به‌عنوان شهردار باسمنج معرفی شد
پ
پ

تبریزما: رئیس شورای اسلامی شهر باسمنج از انتخاب شهردار این شهر با اکثریت آرای خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری ـ‌ تحلیلی تبریز ما به‌نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر باسمنج، مهندس یوسف عنصری با اعلام خبر فوق افزود: در خصوص انتخاب شهردار به‌استحضار همشهریان عزیزمی‌رساند که شورای دوره ششم به‌محض شروع به‌کار انتخاب شهرداری توانمند، متخصص، پاکدست با برنامه را جزو اولویت‌های کاری خود قرار داده و در این راستا جلسات متعددی را با افرادی که جهت خدمتگزاری به مردم شریف باسمنج اعلام آمادگی کرده بودند، برگزار کردیم. دکتر وحید بنائی شهردار جدید باسمنج
وی با اشاره به اینکه از بین ۱۸ نفر که رزومه و اهدافشان طی جلسات متعدد مورد بررسی قرار گرفته بود در نهایت سه نفر انتخاب و به مرحله دوم راه یافت و پس از بررسی‌های لازم از سوی اعضای محترم شورای اسلامی شهر، سرانجام جناب آقای دکتر وحید بنائی، شهردار سابق ملکان، با کسب اکثریت آرا به‌عنوان شهردار باسمنج انتخاب شد.
مهندس عنصری، داشتن سوابق و تجربه کاری، تخصص لازم و رزومه خوب شهردار منتخب را در انتخاب ایشان به‌عنوان شهردار بسیار تاثیرگذار دانست و اعلام داشت: برای جهش و توسعه شهر باسمنج نیازمند فردی توانمند، متخصص و باسابقه مدیریتی بودیم که بتواند با تعامل شورای شهر و اهالی شریف و مدیران دستگاه‌های دولتی و… باسمنج را جایگاه واقعی خودش برساند و در این راستا، یکی از شهرداران بسیار موفق استان که سابقه مدیریت شهرداری ملکان را بر عهده داشته و تجربه موفقی را نیز پشت سر گذاشته، به‌عنوان شهردار معرفی شد.
رئیس شورای اسلامی شهر باسمنج، تصریح کرد: به‌دلیل نامساعد بودن حال جناب آقای مهندس ابوطالب حسن بابایی عضو محترم شورای شهر در جلسه انتخاب شهردار از طریق ویدئو کنفرانس، ایشان در جریان بوده و نظرات و رای خودشان را اعلام کردند.
وی در خاتمه گفت: امیدوارم با تعامل و همکاری شهردار منتخب و شورای اسلامی شهر بتوانیم گام‌های اساسی و موثرتری برای توسعه و عمران و آبادانی شهر باسمنج برداریم و رضایت مردم شریف و فهیم باسمنج را جلب کنیم.
مهندس عنصری همچنین از تمامی نامزدهایی که جهت تصدی پست شهردار اعلام امادگی کرده بودند تشکر و قدردانی کرد و برایشان ارزوی سلامتی و توفیق و پیروزی کرد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.