حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

منطقه۴ با اجرای ۴۰ طرح و المان ویژه نوروزی به استقبال بهار می‌رود

شناسه : 11955 24 فوریه 2018 - 8:20 345 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۴ تبریز از اجرای ۴۰ طرح و المان ویژه نوروزی، در آستانه سال جدید خبر داد. به گزارش تبریز ما، اکبر امجدی، با اعلام این خبر اظهار داشت: شهرداری منطقه ۴ در آستانه سال جدید، با مجموعه‌ای از المان‌ها و آثار پرمحتوا و زیبا، برنامه‌های فضاسازی ایام نوروز را در دستور […]

منطقه۴ با اجرای ۴۰ طرح و المان ویژه نوروزی به استقبال بهار می‌رود
پ
پ


تبریز ما: شهردار منطقه ۴ تبریز از اجرای ۴۰ طرح و المان ویژه نوروزی، در آستانه سال جدید خبر داد.

به گزارش تبریز ما، اکبر امجدی، با اعلام این خبر اظهار داشت: شهرداری منطقه ۴ در آستانه سال جدید، با مجموعه‌ای از المان‌ها و آثار پرمحتوا و زیبا، برنامه‌های فضاسازی ایام نوروز را در دستور کار قرار داده‌است.
وی خاطرنشان کرد: محتوای المان‌های انتخابی، شامل آئین‌های سنتی، زیبایی‌های طبیعی و فضای خاطرانگیز نوروز در سطح منطقه است.
امجدی با بیان این‌که نوروز امسال منطقه ۴، از نظر تنوع، وسعت و محتوای فضاسازی کم‌نظیر خواهد بود، گفت: به زودی عملیات گل کاری‌های نوروزی با کاشت بیش از ۴۵۰هزار بوته انواع گل بهاره، در سطح منطقه آغاز می‌شود.
شهردار منطقه ۴ تاکید کرد: مجموع برنامه‌های محیطی منطقه ۴، ایجاد فضای نشاط و زیبایی را در سطح منطقه هدف قرار داده و مهیای بهره‌مندی شهروندان و میزبانی گردشگران شده‌است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.