حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

فردا آخرین مهلت ثبت نام آزمون ارشد / نام‌نویسی ۴۰ هزار داوطلب در مهلت تمدید شده

شناسه : 28038 19 فوریه 2019 - 12:35 284 بازدید

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از ۴۰ هزار داوطلب در مهلت مجدد آزمون کارشناسی ارشد خبر داد و گفت زمان ثبت‌نام فردا اول اسفند ماه به پایان می رسد. دکتر حسین توکلی در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب افزود: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده داوطلبان […]

فردا آخرین مهلت ثبت نام آزمون ارشد / نام‌نویسی ۴۰ هزار داوطلب در مهلت تمدید شده
پ
پ

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از ۴۰ هزار داوطلب در مهلت مجدد آزمون کارشناسی ارشد خبر داد و گفت زمان ثبت‌نام فردا اول اسفند ماه به پایان می رسد.

دکتر حسین توکلی در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب افزود: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده داوطلبان ثبت‌نام کننده در آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ و بیست و چهارمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور می‌توانستند از روز ۲۸ بهمن نسبت به ثبت نام اقدام و در صورت نیاز آن را ویرایش کنند که این مهلت فردا چهارشنبه اول اسفند پایان می‌پذیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: آن دسته از داوطلبانی که در موعد مقرر یعنی ۱۶ تا ۲۵ آذر ۹۷ موفق به ثبت‌نام نشده‌اند نیز تا فردا چهارشنبه اول اسفند ماه فرصت دارند در آزمون ثبت نام کنند. همچنین پیش از این در بازه زمانی ۱۶ تا ۲۵ آذر ۹۷ تعداد ۴۵۷ هزار نفر در کنکور ارشد ۹۸ ثبت نام کرده بودند.

وی اظهار کرد: همچنین اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان نیز روی پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است و تا امروز تعداد ۴۰ هزار و ۵۶۵ داوطلب در بازه زمانی تمدید شده ثبت نام کرده‌اند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ در تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی، همزمان با بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در روزهای پنجم و ششم اردیبهشت ماه ۹۸ برگزار می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.