حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 5 ذو القعدة 1445 Sunday, 12 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

طراحی و تولید علائم ایمنی جدید برای حفاظت از پاکبانان

شناسه : 57405 07 می 2021 - 15:53 468 بازدید

علائم ایمنی و هشدار برای حفاظت از پاکبانان توسط کارشناسان سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز طراحی شده و بین پاکبانان فعال در کلانشهر تبریز توزیع شد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری تبریز، در راستای صیانت و حفاظت از سلامتی پاکبانان و همچنین جلوگیری و کاهش حوادث و سوانح جانی، علائم ایمنی جدیدی […]

طراحی و تولید علائم ایمنی جدید برای حفاظت از
پاکبانان
پ
پ

علائم ایمنی و هشدار برای حفاظت از پاکبانان توسط کارشناسان سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز طراحی شده و بین پاکبانان فعال در کلانشهر تبریز توزیع شد.
به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری تبریز، در راستای صیانت و حفاظت از سلامتی پاکبانان و همچنین جلوگیری و کاهش حوادث و سوانح جانی، علائم ایمنی جدیدی توسط سازمان طراحی و تولید شد.
توسعه و گسترش مکانیزاسیون رفت و روب در معابر اصلی و پر تردد جزو برنامه‌های اصلی سازمان در سال جاری بوده و بر اساس ابلاغیه‌های صادر شده کلیه پیمانکاران خدمات شهری در شهر تبریز مکلف به استفاده از ماشین‌آلات مکانیزه و جاروب در مسیرهای اصلی می‌باشند.
علائم ایمنی جدید بطور ایستاده در فاصله ۵۰ متری پاکبانان و بعد از خودرو چراغ گردون قرارداده شده و هشدار لازم را به رانندگان می‌دهد تا ضمن کاهش سرعت، از فعالیت پاکبانان در آن محل آگاهی یابند.
این گزارش می‌افزاید: این علائم که بطور شبرنگ می‌باشد؛ در اختیار پاکبانان فعال در مسیرهای کم تردد و کم خطر قرار خواهد گرفت و ناظرین سازمان نیز ملزم به استفاده دقیق و به موقع از آنها هستند.
کاهش آسیب‌های جانی و جسمی پاکبانان در سال جاری در زمره برنامه‌های سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز قرار دارد که در این راستا افزایش آموزش‌ و توزیع مداوم علائم ایمنی میان پاکبانان از ابتدای سال آغاز شده است.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/127895

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.