حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

شاگردان خطیبی در انتظار اما و اگرها

شناسه : 57019 30 آوریل 2021 - 3:51 150 بازدید

تراکتور موفق شد با حفظ رکورد شکست ناپذیری و کلین شیت های خود، شارجه را با دو گل شکست دهد. به گزارش تبریز ما؛ تیم تراکتور با ۴ برد و یک تساوی پای به دیدار پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ گذاشته است. این تیم که در بازی قبلی خود مقابل پاختاکور به تساوی […]

شاگردان خطیبی در انتظار اما و اگرها
پ
پ

تراکتور موفق شد با حفظ رکورد شکست ناپذیری و کلین شیت های خود، شارجه را با دو گل شکست دهد.
به گزارش تبریز ما؛ تیم تراکتور با ۴ برد و یک تساوی پای به دیدار پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ گذاشته است. این تیم که در بازی قبلی خود مقابل پاختاکور به تساوی بدون گل دست یافت، پیش از رویارویی امشب با شارجه با ۷ امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی قرار داشت در تقابل با صدرنشین گروه B که پیش از این صعود خود را قطعی کرده بود، به شدت نیاز به پیروزی داشت.
این دیدار صحنه تقابل تنها تیم های بدون شکست لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ هم بود. تراکتور در شبی که توانست رکورد درخشان خود در کلین شیت های متوالی را تداوم بخشیده و به عدد ۵ برساند، با گل های محمد عباس زاده در دقایق ۷ و ۶۶ اولین شکست این دوره از رقابت ها را به شارجه امارات متحمل کرد. شاگردان خطیبی با کسب این برد ۱۰ امتیازی شدند و با قرار گرفتن در رتبه دوم گروه B اینک منتظر بازی های سایر گروه ها هستند تا تکلیف صعودشان مشخص شود.
شرح بازی:
نیمه اول: تراکتور با توجه به نیاز مبرمی که به پیروزی در این دیدار داشت، کار را تهاجمی آغاز کرد و خیلی زود توانست به گل برسد؛ محمد عباس زاده روی توپ ربایی و پاس تماشایی سامان نریمان جهان، موفق شد دروازه شارجه را به زیبایی باز کند. در ادامه تراکتور به خوبی توانست بازی را مدیریت کرده و اجازه ایجاد موقعیت را به حریف ندهد. شاگردان خطیبی چند موقعیت دیگر هم روی دروازه شارجه ایجاد کردند اما این موقعیت ها به قدری زهردار نبودند که باعث فروریختن دروازه این تیم شوند؛ نیمه اول این دیدار با تک گل محمد عباس زاده یک بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید تا نماینده ایران برنده راهی رختکن شود.
نیمه دوم: شارجه با دو تعویض در آغاز نیمه دوم سعی در تغییر شرایط بازی داشت اما این تراکتور بود که یک بار دیگر به گل رسید. بعد از اینکه دقایق ابتدایی نیمه اول با فشار ناچیز تیم میزبان همراه شد، تراکتوری ها در دقیقه ۶۶ بازهم توانستند توسط محمد عباس زاده دروازه شارجه را باز کنند. بعد از اینکه تراکتور به مدیریت بازی پرداخته و سعی در استفاده از ضدحملات داشتند تا مثل گل دوم بازهم از این راه دروازه حریف را باز کنند. شارجه هم حملاتی را با محوریت کایو و صالح روی دروازه تراکتور طراحی کرد اما موفق به باز کردن دروازه اخباری نشد تا تراکتور این دیدار را با نتیجه دو بر صفر به سود خود به پایان برساند.
 
 
 

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/127520

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.