حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 23 شوال 1445 Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

روند کاهشی ابتلا و بستری بیماران کرونایی در آذربایجان ‌شرقی

شناسه : 57601 10 می 2021 - 11:51 125 بازدید

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز خبر داد؛ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: آمار بستری های کرونا در استان از دهه دوم اردیبهشت به صورت خفیف کاهشی شده است. به گزارش تبریز ما، دکتر روزبه رجایی در یک گفت و گوی با اشاره به کاهش جزیی آمار مبتلایان به کرونا در آذربایجان ‌شرقی […]

روند کاهشی ابتلا و بستری بیماران کرونایی در آذربایجان
‌شرقی
پ
پ

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز خبر داد؛

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: آمار بستری های کرونا در استان از دهه دوم اردیبهشت به صورت خفیف کاهشی شده است.
به گزارش تبریز ما، دکتر روزبه رجایی در یک گفت و گوی با اشاره به کاهش جزیی آمار مبتلایان به کرونا در آذربایجان ‌شرقی از دهه دوم اردیبهشت ماه به این طرف گفت: در حال حاضر یک هزار و ۴۴۲ کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که حال ۲۰ درصد آنها وخیم است.
وی اضافه کرد: ۲۶۰ بیمار کرونایی جدید در استان در شبانه روز گذشته بستری شده اند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز ادامه داد: روند ابتلا به کرونا در آذربایجان شرقی در دهه اول اردیبهشت ماه تثبیت شد و از دهه دوم روند کاهش بسیار خفیف و آهسته را تجربه می کنیم.
رجایی گفت: این نشان می دهد که وضعیت بسیار شکننده بوده و این وضعیت اهمیت رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی مردم عزیز را دوچندان می کند.
وی یادآوری کرد: عملیات واکسیناسیون گروه های هدف نیز بر طبق برنامه اعلامی و ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آذربایجان شرقی توسط کادر بهداشتی در حال انجام است.
 

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/128089

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.