حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳ 30 ذو الحجة 1445 Saturday, 6 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11407 تعداد نوشته های امروز : 0×

رنگ‌آمیزی جداول طرح تعریض و دوبانده‌کردن جاده خلجان

شناسه : 6971 03 اکتبر 2017 - 5:45 529 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۷ تبریز گفت: با پایان عملیات عمرانی و آسفالت ریزی جاده خلجان، جداول رفوژ وسط این پروژه در حال رنگ آمیزی است و طی چند روز آینده عملیات خط کشی و نصب علایم ترافیکی مسیر نیز صورت خواهد گرفت. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۷ تبریز علی […]

رنگ‌آمیزی جداول طرح تعریض و دوبانده‌کردن جاده خلجان
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه ۷ تبریز گفت: با پایان عملیات عمرانی و آسفالت ریزی جاده خلجان، جداول رفوژ وسط این پروژه در حال رنگ آمیزی است و طی چند روز آینده عملیات خط کشی و نصب علایم ترافیکی مسیر نیز صورت خواهد گرفت.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۷ تبریز علی فرخی با اعلام این خبر گفت : بعداز اتمام عملیات عمرانی پروژه ، رنگ آمیزی جداول مربوط به این طرح شروع شده است که بزودی شاهد خط کشی مسیر و نصب علایم ترافیکی آن خواهیم بود.

شهردار منطقه  تصریح کرد: برای اجرای این پروژه عمرانی که در راستای مرتفع ساختن مشکلات موجود در این مسیر طراحی و آغاز شده ، بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال هزینه پیش بینی شده که این مبلغ شامل تعریض، اجرای رفوژ ، اصلاح آسفالت قدیمی،  اجرای آسفالت جدید و خط کشی خواهد بود.

 

 

 

 

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.