حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

رضایت شهروندان خستگی چهار ساله‌ام را رفع کرد

شناسه : 57950 17 می 2021 - 23:51 156 بازدید

شهردار تبریز گفت: استقبال و رضایت اهالی محله شهرک طالقانی، خستگی ۴ ساله‌ام را رفع کرد. به گزارش تبریز ما، ایرج شهین‌باهر در مراسم افتتاح ۳ پروژه شهرداری منطقه ۳ با اشاره به ابراز محبت اهالی شهرک طالقانی گفت: همواره بر این باور هستم که اگر کارها خوب و صحیح انجام شده و بودجه نیز […]

رضایت شهروندان خستگی چهار ساله‌ام را رفع کرد
پ
پ

شهردار تبریز گفت: استقبال و رضایت اهالی محله شهرک طالقانی، خستگی ۴ ساله‌ام را رفع کرد.
به گزارش تبریز ما، ایرج شهین‌باهر در مراسم افتتاح ۳ پروژه شهرداری منطقه ۳ با اشاره به ابراز محبت اهالی شهرک طالقانی گفت: همواره بر این باور هستم که اگر کارها خوب و صحیح انجام شده و بودجه نیز به جا هزینه شود، چنین بازخوردی خواهد داشت.
او افزود: مردم قدرشناس و مهربان شهرمان همیشه به خادمان خود لطف دارند و واقعا قدر زحمات مسئولینی که کارها را خالصانه و به درستی انجام می‌دهند، می‌دانند.
شهردار تبریز ادامه داد: پارک فضولی را می‌توان از آن پارک‌هایی دانست که واقعا با مکان‌یابی مناسب احداث شده است و هر مترمربع پارک به درستی مورد استفاده اهالی قرار خواهد گرفت.
شهین‌باهر تصریح کرد: این پارک در این محله نیاز اهالی بود و استقبال پرشور شهروندان ضرورت احداث را نشان داد و قطعا باعث تحول و ایجاد ارزش افزوده‌ای در این محله خواهد داشت.
او اضافه کرد: استقبال و قدرشناسی اهالی محله شهرک طالقانی، خستگی ۴ ساله‌ام را رفع کرد.
شهردار تبریز در پایان اظهار کرد: یکی از بهترین کارهای این دوره مدیریت شهری، احداث پارک‌های محله‌ای است که ۴۳ پارک احداث شده است و با افتتاح پارک‌های دیگر، تعداد پارک‌های احداث شده این دوره مدیریت شهری به ۶۰ می‌رسد.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/128513

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.