حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 8 ذو القعدة 1445 Wednesday, 15 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

دلیل فرار قلعه نوئی از نشست خبری

شناسه : 28689 03 مارس 2019 - 12:55 1930 بازدید
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در این فصل دو بار در تبریز حضور یافت و هر بار نشست های خبری قبل و بعد بازی را به تکسیرای پرتغالی سپرد.
دلیل فرار قلعه نوئی از نشست خبری
پ
پ

به گزارش تبریز ما، بار اول تیم او مقابل ماشین سازان و در ورزشگاه بنیان دیزل متوقف شد و شاید اگر ناداوری شکل نمی گرفت، چه بسا با شکست میدان را ترک می کردند. پس از آن بازی، قلعه نوئی نشست خبری بعد از بازی را به تکسیرای پرتغالی سپرد و او نیز حرفهایی به زبان آورد که نمی توانست حرف او باشد!
بار دوم امیر قلعه نوئی برای رویارویی با تیم سابق خود یعنی تراکتور وارد تبریز شد که باز هم نشست های خبری قبل و بعد بازی را تحریم کرده و دستیار پرتغالی خود را فرستاد که به مذاق اصحاب رسانه تبریز خوش نیامد.
در هر دو مورد، تکسیرا حرف هایی بر زبان آورد که معلوم بود حرف دل امیر قلعه نوئی است. چرا که در کشور این دستیار پرتغالی، پرداختن مربی و سرمربی به این موارد، غیرحرفه ای و گاها ممنوع است. بار اول او مالکیت دو باشگاه تراکتور و ماشین را هدف قرار داد و این بار نیز به داور مسابقه تاخته و او را داور اختصاصی تراکتور نامید. مواردی که نه ربطی به این مربی دارد، نه در جایگاهی است که بتواند آنها را مطرح کند. افزون بر این حتی سرمربی تیم های مختلف نیز حقی برای اظهار نظر درباره موارد فوق ندارند.
به راستی دلیل واقعی عدم حضور امیر قلعه نوئی در نشست های خبری در تبریز چیست؟! چرا خود از چشم اصحاب رسانه تبریز مخفی شده و یک خارجی را شیر کرده و به میدان می فرستد؟!
شاید قلعه نوئی می داند که اهالی رسانه تبریز، فوتبال را به خوبی می فهمند و درباره نقاط ضعف این تیم صحبت خواهند کرد.
یا شاید درباره تاکتیک اوت دستی و بزن زیرش این سرمربی و تفاوت فاحش آن با فوتبال و تاکتیک ناب اروپایی سوال خواهند کرد.
یا درباره هوایی کردن بازیکنان تراکتور باید پاسخگو باشد
شاید هم شرم حضور دارد و بدعهدی این سرمربی باعث عدم حضورش در نشست های قبل و بعد بازی شده است. جایی که از عشق و علاقه و خاطرخواهی هوادار می گفت و از قرار و مدار چند ساله صحبت می کرد .
یا نه، هیچکدام از این موارد نیست، و باخت و از دست دادن امتیاز باعث عصبانیت وی و تحریم نشست های خبری شده است.
دلیل فرار قلعه نوئی از نشست های خبری هر چه که هست، از اعتبار او می کاهد و ضروری است که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تمهیدانی برای حضور سرمربیان در نشست های پایان بازی بیاندیشند

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.