حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

دغدغه‌های معیشتی و اقتصادی کارگران باید حل شود

شناسه : 57174 02 می 2021 - 19:51 145 بازدید

امام جمعه تبریز با اشاره به اهمیت و نقش کارگران در رونق تولید ملی گفت: دغدغه‌های معیشتی و اقتصادی کارگران باید حل شود. به گزارش تبریز ما، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم ظهر امروز یکشنبه در دیدار با کارگران یکی از مجموعه‌های صنعتی تبریز به مناسبت هفته کارگر با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تحریم‌ها […]

دغدغه‌های معیشتی و اقتصادی کارگران باید حل شود
پ
پ

امام جمعه تبریز با اشاره به اهمیت و نقش کارگران در رونق تولید ملی گفت: دغدغه‌های معیشتی و اقتصادی کارگران باید حل شود.
به گزارش تبریز ما، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم ظهر امروز یکشنبه در دیدار با کارگران یکی از مجموعه‌های صنعتی تبریز به مناسبت هفته کارگر با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تحریم‌ها علیه ملت ایران اعمال و در سال‌های اخیر تشدید شد، گفت: این تحریم‌ها آسیب‌هایی متوجه کشور کرد ولی برکاتی هم داشت که تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.
آل‌هاشم با اشاره به اینکه باید از تولید داخلی حمایت کرد، ادامه داد: خودکفایی و توسعه اولویت تمام صنایع ایران باید باشد.
نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه در طول سال باید به مسائل و مشکلات کارگران رسیدگی کنیم، گفت: کارگران عامل بقا و تداوم فعالیت مجموعه‌های تولیدی هستند و قدردانی از کارگران نباید به هفته کارگر محدود شود.
وی همچنین با تاکید بر اینکه تمرکز نگاه وسیع مدیریت بر ارتقای انگیزه کارکنان و کارگران ضروری است، ادامه داد: توجه به نیروی انسانی در همه مجموعه‌های تولیدی و اداری اهمیت فراوانی دارد چراکه کارایی نیروی انسانی باعث پیشرفت هر مجموعه‌ای می‌شود.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/127667

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.