حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

درخواست عجیب استراماچونی از مدیران استقلال

شناسه : 32405 31 دسامبر 2019 - 21:25 959 بازدید

  به گزارش تبریز ما به نقل از جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، سرپرست باشگاه استقلال در حالی طی سه روز اخیر برای توافق با استراماچونی راهی قطر شده که اکنون شنیده می‌شود یکی از خواسته مهم سرمربی مستعفی، کنار رفتن فتح الله زاده از استقلال است. خواسته عجیب استراماچونی از مدیران استقلال در […]

درخواست عجیب استراماچونی از مدیران استقلال
پ
پ

 

درخواست-عجیب-استراماچونی-از-مدیران-استقلال.

به گزارش تبریز ما به نقل از جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، سرپرست باشگاه استقلال در حالی طی سه روز اخیر برای توافق با استراماچونی راهی قطر شده که اکنون شنیده می‌شود یکی از خواسته مهم سرمربی مستعفی، کنار رفتن فتح الله زاده از استقلال است.

خواسته عجیب استراماچونی از مدیران استقلال در قطر بر این بوده که گویا فتح الله زاده در استقلال سمتی نداشته باشد، با این وجود همچنان مذاکرات بین مدیران استقلال و وکلای استراماچونی ادامه دارد و اگر این موضوع واقعیت داشته باشد فتح الله زاده باید از استقلال کنار برود.

پیش از این نیز فتح الله زاده از حضور در هیات مدیره استقلال انصراف داده بود که اعضای این هیات با این استعفا مخالفت کرده بودند.

درخواست عجیب استراماچونی از مدیران استقلال

درخواست عجیب استراماچونی از مدیران استقلال

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.