حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 6 ذو القعدة 1445 Monday, 13 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

خسارت بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریالی بخش کشاورزی آذربایجان شرقی در سال جدید

شناسه : 56276 19 آوریل 2021 - 11:52 182 بازدید

به گزارش تبریز ما به نقل از ایسنا منصور عمرانی در تشریح خسارت بخش کشاورزی استان در هفته‌های گذشته، گفت: شهرستان‌های آذرشهر، سراب، شبستر، عجبشیر، کلیبر، مراغه، مرند، میانه، هریس، هشترود و هوراند در اثر سرمازدگی، برف و یخبندان دچار خسارت شده‌اند که در مجموع بالغ بر ۴۶۷۶ میلیارد ریال برآورد شده است.وی با اشاره به […]

خسارت بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریالی بخش کشاورزی آذربایجان
شرقی در سال جدید
پ
پ

به گزارش تبریز ما به نقل از ایسنا منصور عمرانی در تشریح خسارت بخش کشاورزی استان در هفته‌های گذشته، گفت: شهرستان‌های آذرشهر، سراب، شبستر، عجبشیر، کلیبر، مراغه، مرند، میانه، هریس، هشترود و هوراند در اثر سرمازدگی، برف و یخبندان دچار خسارت شده‌اند که در مجموع بالغ بر ۴۶۷۶ میلیارد ریال برآورد شده است.
وی با اشاره به بارش بارندگی شدید در استان طی روزهای گذشته، افزود: شهرستان‌های سراب، شبستر و مرند در روزهای گذشته در اثر بارش رگباری باران بیش از ۲۰۶ میلیارد ریال متضرر شده‌اند.
وی در خصوص خسارت ناشی از بادوطوفان در بخش کشاورزی نیز گفت: مجموع خسارت باد و طوفان بخش کشاورزی استان در شهرستان‌های اهر، بستان آباد، سراب، هشترود و خداآفرین بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
عمرانی با بیان این‌که بارش تگرگ در استان، خسارت ۴۴۸۷ میلیارد ریالی را به بخش کشاورزی تحمیل کرده است، افزود: بارش تگرگ باعث خسارت به باغات شهرستان‌های سراب، شبستر، مراغه و میانه شده است.
وی بیان کرد: از مجموع خسارت‌ به بخش کشاورزی استان، شهرستان مراغه با ۵۱۰۱ میلیارد ریال بیشترین ضرر را متحمل شده است.
وی اظهار کرد: در مجموع بخش زراعی استان خسارت ۱۶۷۸ میلیارد ریالی و بخش باغی استان نیز خسارت ۸۶۲۹ میلیارد ریالی را تجربه کرده است.

منبع خبر : http://tabrizeman.ir/?p=17891

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.