حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ 14 ذو القعدة 1445 Tuesday, 21 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11407 تعداد نوشته های امروز : 0×

خانه تکانی اساسی در مدیریت باشگاه تراکتور

شناسه : 57664 11 می 2021 - 23:51 152 بازدید

باشگاه تراکتور از معرفی مدیرعامل و چند عضو هیئت مدیره جدید طی روزهای آینده خبر داد. به گزارش تبریز ما؛ سجاد سیاح که در آذرماه ۹۹ به‌عنوان مدیرعامل باشگاه تراکتور انتخاب شده بود، پس از پنج ماه کم سر و صدا در این سمت و دورانی که این باشگاه شرایطی جنجالی‌تری نسبت به همیشه سپری […]

خانه تکانی اساسی در مدیریت باشگاه تراکتور
پ
پ

باشگاه تراکتور از معرفی مدیرعامل و چند عضو هیئت مدیره جدید طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش تبریز ما؛ سجاد سیاح که در آذرماه ۹۹ به‌عنوان مدیرعامل باشگاه تراکتور انتخاب شده بود، پس از پنج ماه کم سر و صدا در این سمت و دورانی که این باشگاه شرایطی جنجالی‌تری نسبت به همیشه سپری می‌کرد، به پایان کارش با تراکتور رسید تا اکنون برای انتخاب جانشین او اقدام شود.
از سوی دیگر تعدادی از هیئت مدیره باشگاه تراکتور نیز بنابر اعلام عباس الیاسی، نتوانستند برنامه‌های از پیش اعلام شده را اجرا کنند و به سرانجام برسانند تا با آنها نیز قطع همکاری شود.
الیاسی، رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتور با تایید این موضوع و ضمن اعلام استعفای مدیر عامل و چند عضو هیات مدیره باشگاه تراکتور اظهار کرد: این نفرات به‌عنوان تیم اقتصادی وارد بدنه باشگاه تراکتور شده بودند که پس از ناتوانی در اجرای برنامه‌ها، استعفا دادند و طی روزهای آینده اعضای جدید هیات مدیره و مدیرعامل معرفی می‌شوند.

تغییر مدیریت در باشگاه تراکتور در شرایطی اتفاق می‌افتد که بازیکنان این تیم امروز نسبت به عدم پرداخت مطالبات‌شان گلایه شدیدی داشتند و شاید این تغییر مدیرعامل و چند نفر از اعضای هیئت مدیره، حال تیم تراکتور را هم بهتر کند.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/128125

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.