حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

حلقه وصل ترکیب تراکتور

شناسه : 27881 17 فوریه 2019 - 14:06 1440 بازدید نویسنده : جهانبخش احمدیان
درخشش اکبر ایمانی در خط هافبک تراکتور، بازیسازی و انتقال توپ از خط دفاع به حمله و ارائه یک بازی تماشاگرپسند را راحت کرده است.
حلقه وصل ترکیب تراکتور
پ
پ

تبریزما-جهانبخش احمدیان. اوایل فصل که مهدی کیانی پس از یک دهه فعالیت در تراکتور، به صورت غیر منتظره ای جدا شد، هواداران تیم در شوک جایگزین این بازیکن بودند. جدای از مسائل احساسی و مسائلی چون غیرت و تعصب و… که موجب ناراحتی برخی از هواداران شده بود، از نظر فنی نیز نگرانی هایی بابت عدم حضور وی وجود داشت. سالها خط هافبک تراکتور با حضور مهدی کیانی بیمه شده بود و شاید کسی انتظار جدایی وی را نداشت که فه فکر جایگزین مطمئن برای او باشد.
همانطور که انتظار می رفت نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر، مشکل اساسی تیم همان پست هافبک دفاعی بود که نفرات جایگزین شده، نه در حد و اندازه های کیانی بودند و نه می توانستند وظایف یک هافبک دفاعی را که همانا تخریب بازی حریف، بازیسازی از قلب دفاع خودی و میدان داری است، پر کنند. نفراتی مثل طاهران، نقی زاده که میل هجوم داشتند و دیگر بازیکنان چون مهدی پور، به هر دلیلی یا در ترکیب نبود و یا در پست هافبک دفاعی بازی نمی کرد.
در آخرین روز پنجره نقل و انتقالات زمستانی، اکبر ایمانی، هافبک دفاعی صنعت نفت که قلبا آرزوی حضور در تراکتور را داشت، به تیم پیوست. بازیکن اهل مغان که هواداران تیم نیز از این خرید راضی بوده و استقبال کردند.
لیکنز بلژیکی، از همان اولین بازی برگشت، ایمانی تازه وارد را در ترکیب اصلی به میدان فرستاد و اتفاقا جواب هم گرفت. قدرت جنگندگی، تخریب، پاس های بلند و دقیق ایمانی در همان بازی اول خیره کننده بود، همین شروع موفق باعث شد که ایمانی بازیکن فیکس تیم در بازیهای آینده، مخصوصا بازی با استقلال باشد که باز هم هافبکهای خلاق این تیم را در وسط میدان، خلع سلاح کرد تا نتوانند مهاجمانشان را تغذیه کنند.
صدای بلند ” اکبر یاشا، اکبر ساغول، یاشاسین موغان اوشاغی ” روی سکوهای یادگار، نشان از رضایت هواداران از عملکرد وی و خرید زمستانی زنوزی دارد.
اکبر ایمانی حلقه گمشده زنجیر تراکتور بود که با حضور خود آن گسست میان خط دفاع و هافبک تیم را پر کرده و بازیسازی را از همان قلب دفاع انجام می دهد. بازیکن قابل اتکایی که مطمئنا در ادامه فصل، بازیهای درخشانی از خواهیم دید

ثبت دیدگاه

2 دیدگاه برای “حلقه وصل ترکیب تراکتور”
  1. بهترین خرید تراکتور بعد از لیکنز ، اکبر ایمانی بود بازیکنی کاملا مناسب و در اختیار تیم بهتر است مدیران با جذب چنین بازیکنانی تراختور راارتقا دهند این بازیکن از نظر سن و سال، تعصب، وجدان و عشق به تراختور بی مثال است قدر ایشان و بازیکنانی مثل ایشان را بدانیم و دنبال ناز بازیکنان خارجی که فقط ما را سر کار گذاشتند نرویم مثل اروین

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.