حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تراکتور بهترین هواداران را دارد

شناسه : 61720 20 نوامبر 2021 - 14:53 3190 بازدید

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: عملکرد بازیکنانم در بازی با سپاهان رضایت بخش بود. به گزارش تبریز ما، زونیمیر سولدو در نشست خبری بعد بازی با سپاهان، اظهار داشت: تقریبا چهار روز با تیم کار کرده‌ام که واقعا زمان کوتاهی بود. تیم باید برای یک بازی سخت خارج از خانه آماده می‌شد؛ البته تا جایی […]

پ
پ

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: عملکرد بازیکنانم در بازی با سپاهان رضایت بخش بود.
به گزارش تبریز ما، زونیمیر سولدو در نشست خبری بعد بازی با سپاهان، اظهار داشت: تقریبا چهار روز با تیم کار کرده‌ام که واقعا زمان کوتاهی بود. تیم باید برای یک بازی سخت خارج از خانه آماده می‌شد؛ البته تا جایی که ممکن بود، تلاش کرده و فیلم‌هایی از بازی‌های سپاهان نگاه کردم.
وی افزود: تلاش اصلی من آماده کردن تیم از نظر روحی و روانی بود؛ همچنین کار تاکتیکی انجام دادیم تا مقابل تیم خوب و ریشه‌دار سپاهان بازی کنیم.امروز از عملکرد بازیکنان و امتیاز کسب شده رضایت دارم.
سرمربی تراکتور در خصوص مشورت با مربیان کروات، با سابقه‌ی حضور در فوتبال ایران، بیان کرد: پیش از آمدن من به ایران، چند بار با آقای اسکوچیچ صحبت کرده و اطلاعات مختصری در خصوص فوتبال ایران به من داد. اکنون نیز از دیدن او در اینجا خوشحال هستم.
سولدو در خصوص غیبت محمد عباس‌زاده در این دیدار، گفت: این بازیکن به دلیل آسیب دیدگی جزئی، چندان همراه تیم تمرین نکرده بود و نخواستیم با استفاده از او در این بازی، ریسک کنیم؛ چرا که عباس‌زاده یکی از بازیکنان مهم تراکتور در خط حمله است.
وی در خصوص احتمال حضور هواداران در ورزشگاه‌ها، خاطرنشان کرد: همه می‌دانند که تراکتور بهترین هواداران را دارد و‌ حضور آنان در ورزشگاه باعث خوشحالی من می‌شود. امیدوارم به ما کمک کنند تا تراکتور را به جایگاه واقعی برسانیم.
سولدو در پایان اضافه کرد: سپاهان باشگاه سازمان یافته و خوبی است. تعدادی از هموطنان من قبلا در این تیم کار کرده‌اند و در مجموع شرایط میزبانی این تیم خوب بود که امیدوارم سایر تیم‌ها هم، چنین میزبانی داشته باشند. بازی هم خوب و رضایت بخش بود.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/134215

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.