حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تراکتور از سد هوادار گذشت

شناسه : 61634 06 اکتبر 2021 - 2:51 765 بازدید

تیم فوتبال تراکتور در نخستین بازی تدارکاتی در اردوی تهران به برتری دو بر یک مقابل تیم هوادار دست یافت. به گزارش تبریز ما؛ شاگردان فیروز کریمی در نخستین بازی تدارکاتی آماده‌سازی پیش فصل، امروز از ساعت ۱۵ در ورزشگاه کارگران تهران مقابل تیم هوادار قرار گرفتند. پیمان بابایی‌ روی پاس بهزاد سلامی نخستین گل […]

تراکتور از سد هوادار گذشت
پ
پ

تیم فوتبال تراکتور در نخستین بازی تدارکاتی در اردوی تهران به برتری دو بر یک مقابل تیم هوادار دست یافت.
به گزارش تبریز ما؛ شاگردان فیروز کریمی در نخستین بازی تدارکاتی آماده‌سازی پیش فصل، امروز از ساعت ۱۵ در ورزشگاه کارگران تهران مقابل تیم هوادار قرار گرفتند. پیمان بابایی‌ روی پاس بهزاد سلامی نخستین گل بازی را در نیمه دوم به ثمر رساند.
در ادامه حملات شاگردان فیروز کریمی باعث شد که تراکتوری‌ها در ادامه بار دیگر به گل دست یابند. عبدالله ناصری گل دوم این بازی را روی پاس سعید واسعی به ثمر رساند و در دقایق پایانی بازی، تیم هوادار موفق به زدن یک گل شد.

این دیدار در حالی برگزار شد که تراکتور طی روزهای گذشته تمرینات پرفشاری در تبریز و تهران پشت سر گذاشته و این دیدار نخستین بازی تدارکاتی شاگردان کریمی در اردوی آماده‌سازی تهران به شمار می‌رود.
کادرفنی تراکتور در این دیدار تلفیقی از ترکیب بازیکنان جوان و باتجربه را استفاده کرد و بیشتر بازیکنان فرصت بازی پیدا کردند. گفتنی است، این دیدار در سه وقت ۳۰ دقیقه‌ای برگزار شد.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/132625

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.