حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اولین همایش سراسری شورای مرکزی، مسئولین استانها و دبیران شورای سیاستگذاری حزب همدلی مردم تحولخواه (همت) در شهر اولین ها( تبریز) با حضور سید احمد نبوی دبیرکل حزب و شهرام حسین نژاد دانشور دبیر شورای سیاستگذاری حزب در کشور و جمعی از مسئولان کشوری در هتل گسترش تبریز برگزار گردید

شناسه : 61724 22 نوامبر 2021 - 12:08 2706 بازدید

در این همایش که در تاریخ احزاب کشور بی نظیر بود. مسئولین حزب همت از سراسر کشور گرد هم آمده و به تبیین و برنامه ریزی اهداف و برنامه های سال ۱۴۰۱ حزب پرداختند. این همایش میهمانان ویژه ای هم از استان آذربایجان شرقی داشت که از ان جمله میتوان به دکتر علیرضا منادی رییس […]

اولین همایش سراسری شورای مرکزی، مسئولین استانها و دبیران شورای سیاستگذاری حزب همدلی مردم تحولخواه (همت) در شهر اولین ها( تبریز) با حضور سید احمد نبوی دبیرکل حزب و شهرام حسین نژاد دانشور دبیر شورای سیاستگذاری حزب در کشور و جمعی از مسئولان کشوری در هتل گسترش تبریز برگزار گردید
پ
پ

در این همایش که در تاریخ احزاب کشور بی نظیر بود. مسئولین حزب همت از سراسر کشور گرد هم آمده و به تبیین و برنامه ریزی اهداف و برنامه های سال ۱۴۰۱ حزب پرداختند. این همایش میهمانان ویژه ای هم از استان آذربایجان شرقی داشت که از ان جمله میتوان به دکتر علیرضا منادی رییس کمیسیون آموزش مجلس و دکتر شهرام دبیری رییس شورای استان آذربایجان شرقی اشاره نمود.
سید احمد نبوی دبیرکل حزب همت در این همایش طی سخنانی به بیان مطالبات مردم ایران پرداخته و دریافت این مطالبات را ضروری دانستند.
دبیرکل حزب همت،  دریافت غرامت جنگ از عراق به استناد قطعنامه سازمان ملل متحد را به عنوان اولین مطالبه مردم ایران ذکر کرد و افزود: ۳۳ سال از پایان جنگ تحمیلی گذشته اما عراق هنوز غرامت جنگی ایران را که حدود یک تریلیون دلار می باشد، را پرداخت نکرده است .
به گزارش الف وی ادامه داد: عراق در حالی غرامت جنگ ایران را نداده که کویت به خاطر یک ماه جنگ با عراق تاکنون ۵۰ میلیارد دلار غرامت از این کشور گرفته است.نبوی افزود : جنگ ایران و عراق یکی از طولانی‌ترین جنگ‌های کلاسیک در تاریخ جهان و تقریبا آخرین نبرد بزرگ و همه‌جانبه نظامی در قرن بیستم بود. 

دبیرکل حزب همت ادامه داد: این جنگ علاوه بر خسارت‌های جانی گسترده، زیان های مالی فراوانی هم بر جای گذاشت و این در حالی است که طبق عرف روابط بین‌الملل، کشور متجاوز (عراق) باید غرامت بپردازد.

وی گفت : عجیب آنکه خسارت‌های وارد آمده در جریان «جنگ خلیج‌فارس» در سال ۱۳۶۹ خورشیدی (حمله صدام حسین به «کویت» و لشگرکشی «آمریکا» و متحدانش در پاسخ به صدام) حدود ۲۴۰ میلیارد دلار برآورد شده، در حالی که این جنگ کمی بیش از یک ماه به طول انجامید و خسارت‌ها، به هیچ‌وجه در ابعاد حمله عراق به ایران نبود بنابر این عدد ۱۰۰۰ میلیارد دلار خسارت برای ۸ سال جنگ عدد غیر منطقی ای نیست. 

نبوی اظهارداشت : درآمد یکی از میادین نفتی عراق به ایران برای چند سال پشت سر هم ، می‌تواند بدهی این کشور به ایران را مستهلک نماید و امروز که ایران در فشار سخت اقتصادی قرار گرفته ، این خسارت و غرامت قانونی و بین المللی بایستی توسط دولت آقای رئیسی بنفع ملت ایران دریافت گردد.

دبیر کل حزب همت دومین مطالبه را دستگیری عوامل احتمالی پناه دادن منافقین در کشورهای اروپایی، ذکر کرد و افزود: دادستانی سوئد یکی از شهروندان ایرانی به نام حمید نوری را به جرم همکاری با قوه قضاییه در سال‌های دهه شصت و اعدام منافقین ، دستگیر و در حال محاکمه وی می‌باشد، چرا دولت جمهوری اسلامی ایران علیه وزرای برخی از  کشورهای اروپایی که به ترور کنندگان ۱۷۰۰۰ ایرانی در سال‌های دهه شصت اجازه اقامت و پناهندگی داده است ، اعلام جرم نمی کند؟ 

وی ادامه داد: آیا این ۱۷۰۰۰ ایرانی که در بین آنها رئیس جمهور، رئیس قوه قضاییه،  نخست وزیر،  وزرا، نمایندگان مجلس تا مردم عادی کوچه و بازار بودند حق حیات نداشتند که با سلاحها و افراد  یک گروه تروریستی به شهادت رسیدند ؟ 

نبوی تاکید کرد: مدافع خون به ناحق ریخته این شهیدان کدام دولت است؟ آیا بنیاد شهید غیر از کارخانجات و شرکت‌ها و درآمد و کاسبی ، کار دیگری ندارد؟ لذا دولت آقای رئیسی باید به دولتهای اروپایی بفهماند که خون ۱۷۰۰۰ شهید ترور در ایران  مدافعان قدرتمندی دارد و حقوق آنان مطالبه خواهد شد.

دبیر کل حزب همدلی مردم تحول خواه (همت) گفت : این حزب می‌تواند شاکی این دادخواهی به نمایندگی از ملت ایران در محاکم قضایی بین المللی باشد.

نبوی شکایت از دولت انگلیس برای قتل عام ۹ میلیون ایرانی را مطالبه سوم دانست و افزود: در جنگ جهانی اول علیرغم اعلام بی طرفی دولت ایران، روسیه و انگلیس از شمال و جنوب، کشورمان را به اشغال خود در آوردند و پس از انقلاب اکتبر ۱۹۱۷ و خروج روسیه از ایران، انگلستان خود را به پایتخت رساند و با خرید محصولات کشاورزی برای سربازان خود و انبار کردن بیش از حد غلات با قیمتهای بالا جهت ادامه جنگ، ایران را دچار قحطی شدید کرد، لذا مردم کشورمان در شرایط بدی قرار گرفتند و به سوءتغذیه شدید گرفتار شدند و از گرسنگی روزانه هزاران نفر جان دادند تا جایی‌که از این مرگ و میر، بیماری‌های مسری خطرناکی ایران را در بر گرفت که در طول جنگ جهانی اول و حضور انگلیس در ایران حدود ۹ میلیون نفر از ۱۹ میلیون نفر جمعیت ایران یعنی نیمی از مردم از قحطی و بیماری کشته شدند.

وی ادامه داد: امروز همان انگلیس در کشورش دادگاه مردمی آبان ۹۸ ایران را برگزار می‌کند. در درگیری‌های آبان ۹۸ تعدادی نفر از مردم عادی و اشرار کشته شدند که دستگاه‌های مختلف گزارشات خود را مبنی بر بی درایتی برخی دستگاههای انتظامی و امنیتی در خصوص کشته شدن مردم عادی اعلام کرده اند و البته باید پاسخگوی مردم باشند اما این موضوع داخلی  با ضعف دیپلماسی خارجی ایران ، بهانه ای برای خارج نشینان شده است.

نبوی تاکید کرد: حزب همدلی مردم تحول خواه ( همت ) بابت کشتار و قتل عام ۹ میلیون ایرانی توسط سیاست‌های جنگی انگلیس در تجاوز به یک کشور بی‌طرف، از دولت درخواست پیگیری این هولوکاست ایرانی را می‌نماید.

وی در پایان تاکید کرد: مشکلات داخلی ایران از هر جنسی که باشد به خود ایرانیان مرتبط و با مطالبه گری در این سال‌ها حق و حقوق خود را فریاد زده اند.

در ادامه این همایش دکتر شهرام حسین نژاد دانشور دبیر شورای سیاستگذاری حزب همت در کشور و مسئول شمالغرب این حزب با بیان این موضوع که حزب همت پیرو منویات مقام معظم رهبری و در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت میکند ابراز داشت: حزب همت حزبی موسمی نیست که در ایام انتخابات ظهور کرده و پس از ان غروب نماید و این حزب با ساختار منظم و مشخص پیش رفته و توانسته است در طول سه سال گذشته بهترین عملکرد را ارائه داده و در سپهر سیاسی کشور بعنوان حزبی پویا و کارآمد مطرح گردد.
شهرام حسین نژاد دانشور مسئول حزب همت در شمالغرب کشورادامه داد: حزب همت وظیفه خود میداند حامی دولت باشد اما بعنوان دولت در سایه عمل نموده و عملکرد دولت را رصد خواهد کرد و هر جا مشکلی وجود داشت قطعا ورود پیدا کرده و عکس العمل نشان خواهد داد.
دبیر شورای سیاستگذاری حزب همت افزود: حزب همت در شمالغرب کشور چارت تشکیلاتی بسیار مدونی داشته و ۱۱سازمان و ۱۰۸کمیته درون سازمانی را ایجاد نموده است و در این حزب هزاران نفر در شمالغرب کشور در کمیته های حزب فعالیت دارند.
در ادامه این همایش سردار عزت اله جعفری مدیر کل سابق بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی که عضو شورای سیاستگذاری حزب همت در کشور بوده و مسئولیت دبیری حزب همت در استان آذربایجان شرقی را نیز برعهده دارد و دکتر علیرضا منادی رییس کمیسیون اموزش مجلس و دکتر شهرام دبیری رییس شورای استان آذربایجان شرقی و امیر سرتیپ باجلان عضو شورای سیاستگذاری حزب در کشور و دبیر استان آذربایجان غربی و مهندس فغانی جانشین دبیر کل حزب نیز به ایراد سخنرانی پرداختند و دکتر معصومی نیا،دکتر آرین نژاد و دکتر دهنوی مسئولین حزب در استانهای آذربایجان غربی، تهران و گلستان به ارائه عملکرد حزب در استانهای یاد شده پرداختند.
خاطر نشان می گردد این همایش در تاریخ احزاب ایران بی نظیر بوده و اولینی دیگر را برای شهر اولین ها رقم زد.

 

 

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.