حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پروژه شهروندسپاری در منطقه 9 شهرداری تبریز اجرا می شود

شناسه : 12847 16 آوریل 2018 - 8:31 250 بازدید

تبریز ما: رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز از اجرای آزمایشی پروژه شهروندسپاری در منطقه 9 شهرداری تبریز خبر داد. به گزارش تبریز ما، احمد فیضی رئیس سازمان با اشاره به ضرورت هوشمند سازی در خدمات متنوع شهرداری گفت: نتایج حاصله در توسعه زیر ساخت ها در تمام دنیا برای داشتن توسعه پایدار […]

پروژه شهروندسپاری در منطقه 9 شهرداری تبریز اجرا می شود
پ
پ


تبریز ما: رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز از اجرای آزمایشی پروژه شهروندسپاری در منطقه 9 شهرداری تبریز خبر داد.

به گزارش تبریز ما، احمد فیضی رئیس سازمان با اشاره به ضرورت هوشمند سازی در خدمات متنوع شهرداری گفت: نتایج حاصله در توسعه زیر ساخت ها در تمام دنیا برای داشتن توسعه پایدار و استفاده از تمامی پتانسیل های شهری چاره ای به جز هوشمند سازی نداریم. 
وی گفت: سیستم مکانیزه شهروند سپاری، خدمات شهرسازی بر پایه ارائه خدمات به شهروندان در بستر اینترنت و شبکه دولت بوده و در جهت رفاه و کاهش حداكثري مراجعات حضوري شهروندان و سهولت ارتباط با شهرداری بصورت پنجره واحد شهری، از خدمات شهرداری بهره مند می شوند. سيستم مكانيزه سرويس گرا، خودكار و مبتني بر GIS و ساير فناوري هاي نوين بوده و تسهيل و تسريع در فعاليت ذيربط توسط پرسنل شهرداري و ساير ذينفعان به صورت غير حضوري (دور كاري) و با حذف كاغذ می باشد. 

وی افزود: انعطاف پذيري سيستم مكانيزه در جهت بهينه سازي و خودكارسازي هوشمند عمليات شهرسازي از طريق اصلاح ساختار و فرآيندهاي كاري به صورت مستمر نیز یکی دیگر از اهداف اولیه انجام این پروژه می باشد.

رئیس سازمان در بخش دیگری از سخنانش، ارائه كليه خدمات شهرسازي با رعایت يكپارچگی، فراگيری و هوشمندی، به صورت الكترونيكي و غير حضوري و كاهش هزينه هاي ارائه خدمات جهت ايجاد ارتباط موثر و ضروري با كليه ذينفعان و سيستم هاي مرتبط درون سازماني و برون سازماني را از اهداف دیگر این پروژه عنوان کرد.
 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.