حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 7 ذو القعدة 1445 Tuesday, 14 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

اظهارات نسنجیده مدیرعامل سپاهان

شناسه : 28473 27 فوریه 2019 - 2:37 2283 بازدید
مدیر عامل سپاهان اصفهان از احتمال وقوع اشتباهات داوری می گوید.
اظهارات نسنجیده مدیرعامل سپاهان
پ
پ

به گزارش تبریز ما، مدیرعامل باشگاه سپاهان طی سخنانی نسنجیده و به دور از حرفه ای گری مدعی شد : ممکن است داور مسابقه تراکتور، سپاهان اشتباهاتی داشته باشد و امیدواریم که تأثیری در نتیجه بازی نداشته باشد.

مسعود تابش، در مورد انتخاب اشکان خورشیدی برای قضاوت دیدار این تیم برابر تراکتورسازی گفت: معتقدم همه داوران ما خوب هستند. من می پذیرم که اشتباهات داوری بخشی از فوتبال است. همیشه این درخواست را داشتم که اگر از ویدئو چک استفاده کنیم خیلی از حجم مشکلاتمان کم می شود. امیدوارم آقای خورشیدی قضاوت خوبی داشته باشد. البته ممکن است اشتباهاتی هم باشد ولی امیدواریم اشتباهاتی که در نتیجه بازی تاثیرگذار هستند را شاهد نباشیم.

این اظهارات  در حالی بیان می شود که اشکان خورشیدی، دیدار حساس تراکتور و استقلال را در تبریز دون کوچکترین اشتباهی سوت زده بود.

مطمئنا القای چنین پیش زمینه های از سوی مدیرعامل یک باشگاه حرفه ای، شائبه انگیز بوده وتبعات جبران ناپذیری را همراه خواهد داشت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.