حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ 14 ذو القعدة 1445 Tuesday, 21 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11407 تعداد نوشته های امروز : 0×

احضار شدم، نه بازداشت!

شناسه : 57249 04 می 2021 - 3:52 164 بازدید

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی گفت: مدت ۴ سال مسئولیت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان را برعهده داشتم و دیروز برای ارائه برخی توضیحات در این مورد از سوی دادگستری استان زنجان فراخوانده شدم! به گزارش تبریز ما، روز گذشته خبرگزاری فارس زنجان از بازداشت یکی از مدیران کل سابق این استان که از […]

احضار شدم، نه بازداشت!
پ
پ

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی گفت: مدت ۴ سال مسئولیت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان را برعهده داشتم و دیروز برای ارائه برخی توضیحات در این مورد از سوی دادگستری استان زنجان فراخوانده شدم!

به گزارش تبریز ما، روز گذشته خبرگزاری فارس زنجان از بازداشت یکی از مدیران کل سابق این استان که از مدیران فعلی آذربایجان‌شرقی است خبر داد.
فارس در این خصوص نوشت: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌شرقی به دلیل تخلفات مالی در رابطه با تعاونی گلشهر کاظمیه توسط یکی از نهادهای امنیتی و اطلاعاتی استان دستگیر شده است.
اما امروز ایسنای آذربایجان‌شرقی با انتشار عکسی از مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌شرقی که بصورت ارتباط تلفنی از طریق سامانه سامد استانداری در حال رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم در این حوزه بود خبر بازداشت وی را زیر سوال برد.

حتی روابط عمومی بنیاد مسکن اقدام به برگزاری نشست محدودی با برخی از اصحاب رسانه کرد تا به نوعی به خبر بازداشت مدیرکل این نهاد واکنش نشان داده باشد.

باباپور در واکنش به خبر دستگیری‌اش گفته: بنده به مدت ۴ سال مسئولیت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان را برعهده داشتم و دیروز برای ارائه برخی توضیحات در این مورد از سوی دادگستری استان زنجان فراخوانده شدم!

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/127706

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.