حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ 14 ذو القعدة 1445 Tuesday, 21 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11407 تعداد نوشته های امروز : 0×

آماده‌باش کامل خدمات شهری/رفع آبگرفتگی‌ها در کمترین زمان

شناسه : 57257 04 می 2021 - 11:51 153 بازدید

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز گفت: همزمان با بارش باران در روزهای اخیر، آبگرفتگی‌ها در برخی نقاط در کمترین زمان ممکن رفع شد. به گزارش تبریز ما، محمدرضا قربانیان تبریزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی و شدت بارش باران در روزهای اخیر، نیروهای خدمات شهری تبریز در […]

آماده‌باش کامل خدمات شهری/رفع آبگرفتگی‌ها در کمترین
زمان
پ
پ

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز گفت: همزمان با بارش باران در روزهای اخیر، آبگرفتگی‌ها در برخی نقاط در کمترین زمان ممکن رفع شد.
به گزارش تبریز ما، محمدرضا قربانیان تبریزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی و شدت بارش باران در روزهای اخیر، نیروهای خدمات شهری تبریز در کمترین زمان ممکن با حضور در برخی نقاط که امکان آبگرفتگی وجود داشت نسبت به رفع آب گرفتگی اقدام کردند.
وی با اشاره به آماده‌باش شبانه‌روزی نیروهای خدمات شهری افزود: خوشبختانه با تلاش‌های همکاران و کارگران زحمتکش خدمات شهری و حضور به موقع آنان در نقاط حساس مشکل خاصی در تردد و آبگرفتگی معابر بوجود نیامد و آبگرفتگی‌ها در برخی نقاط در کمترین زمان ممکن رفع شد.
قربانیان با اشاره به تداوم شرایط جوی فعلی، اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر تداوم بارندگی‌ها تا اوایل هفته آینده نیروهای خدمات شهری به صورت آماده‌باش خواهند بود تا در صورت بروز آبگرفتگی در معابر اقدام به رفع آن نمایند.
معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار کلانشهر تبریز در پایان سخنانش اظهار داشت: در زمان بارش شدید باران مقدار زیادی روان آب در مدت زمان کوتاه در مسیل‌ها و کانال‌ها جاری می‌شود به همین دلیل هدایت آب‌های سطحی در مواقع بارش شدید باران دارای اهمیت بالایی می‌باشد و نیروهای خدمات شهری در این مدت زمان با تمام توان نسبت به هدایت آب‌های سطحی اقدام می‌نمایند.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/127732

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.