حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آقای ترکی، اسرار بازی تراکتور- استقلال و اخراج حاجی صفی را هم فاش کنید

شناسه : 29439 17 مارس 2019 - 12:44 2461 بازدید
بازار تهدید به افشاگری در فوتبال ایران از سوی داوران و سرمربیان لیگ داغ شده است.
آقای ترکی، اسرار بازی تراکتور- استقلال و اخراج حاجی صفی را هم فاش کنید
پ
پ

به گزارش تبریز ما، این روزها جنگ رسانه ای بین امیر قلعه نوئی و جمعی از داوران بازنشسته و شاغل لیگ بالا گرفته است. جنگی لفظی که فقط در رسانه ها جریان دارد و تا به امروز هیچ کدام از طرفین، اقدامی قانونی برای اثبات گفته هایشان انجام نداده اند.
امیر قلعه نوئی پس از هفته ها، در نشست خبری بعد بازی مقابل فولاد شرکت کرده و از ۴ داور مسابقات لیگ برتر گله کرد. در مقابل این صحبتها، داوران مذکور یکی یکی دست به مصاحبه زدند و مهمترین آنها مصاحبه محسن ترکی بود که تهدید به افشای اسراری کرده است که می تواند فوتبال ایران را تکان بدهد. اسراری که شاید اهرم فشار داوران بر علیه برخی سرمربیان لیگ باشد.
گفتیم حالا که قرار است آقای محسن ترکی دست به افشاگری اسرار نهفته در دل خود بزند، و به قولی فوتبال ایران را تکان بدهد، بهتر است از لیگ یازدهم شروع کند. ۹ بهمن ۱۳۹۰ در استادیوم یادگار امام تبریز که مهمترین رقیب تراکتور برای قهرمانی در آن سال استقلال تهران بود؛ به لطف ۲ پنالتی که محسن ترکی برای این تیم گرفت، ۲ بر ۰ برنده آن دیدار شد.
در نیمه اول آن بازی، و در دقیقه ۴۱ توپی که به سینه احسان حاجی صفی برخورد کرده بود، توسط محسن ترکی پنالتی اعلام شد و در کمال ناباوری، این بازیکن از زمین اخراج شد. اواخر نیمه دوم نیز باز هم محسن ترکی به نفع استقلال تهران پنالتی اعلام کرد که توسط مجتبی جباری تبدیل به گل شد.
استقلال آن روز به لطف اشتباه و سوتهای محسن ترکی، مهمترین رقیبش برای قهرمانی را شکست داد، اما دست تقدیر سپاهان را قهرمان آن فصل کرد.
البته قصدمان دفاع از یک طرف ماجرا نیست و فقط خواستار روشنگری همه جانبه هستیم. حتی آقای فغانی نیز می توانند اسرار جمعه سیاه لیگ چهاردهم را فاش کنند. بالاخره این افشاگری نباید مقطعی و موردی باشد، قرار است فوتبال ایران تکان بخورد.
خوبی تقابل افراد در فوتبال کشور، در این است که پشت پرده های این ورزش برای هواداران رو می شود.
منتظر افشاگری دوستان داور و سرمربی هستیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.