حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

آذربایجان شرقی قهرمان آکواتلون نونهالان و نائب قهرمان آکواتلون تیمی نونهالان کشور شد

شناسه : 60029 19 جولای 2021 - 19:46 152 بازدید

به گزارش آژانس خبری تبریز ما به نقل از روابط عمومی ترای اتلون آذربایجان شرقی؛ رئیس هیات سه گانه استان گفت؛ در پایان این رقابت ها و در بخش انفرادی رده نوجوانان محمدامین یزدانی از اصفهان با زمان ۲۱:۲۴ ثانیه قهرمان شد، نوید ربیعی از چهارمحال و بختیاری با زمان ۲۲:۲۷ در رده دوم قرار […]

آذربایجان شرقی قهرمان آکواتلون نونهالان و نائب قهرمان
آکواتلون تیمی نونهالان کشور شد
پ
پ

به گزارش آژانس خبری تبریز ما به نقل از روابط عمومی ترای اتلون آذربایجان شرقی؛ رئیس هیات سه گانه استان گفت؛ در پایان این رقابت ها و در بخش انفرادی رده نوجوانان محمدامین یزدانی از اصفهان با زمان ۲۱:۲۴ ثانیه قهرمان شد، نوید ربیعی از چهارمحال و بختیاری با زمان ۲۲:۲۷ در رده دوم قرار گرفت و مبین عبدالهی از استان میزبان با زمان ۲۲:۳۷ به مقام سوم دست یافت. در بخش تیمی این رده استان آذربایجان شرقی با مجموع زمان ۱:۱۰:۲۵ اول شد و استان های زنجان و اصفهان به ترتیب با زمان ۱:۱۱:۵۶ و ۱:۱۲:۲۳ در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

رنجکش افزود؛ در رده سنی نونهالان صدرا ابراهیمی از ورزشکاران آینده دار تیم سه گانه استان آذربایجان شرقی با زمان ۱۵:۳۵ به مقام دوم رسید و کاوه میرزایی از کردستان با زمان ۱۵:۵۲ در رده سوم ایستاد. در بخش تیمی رده نونهالان، این استان اصفهان بود که با ثبت زمان مجموع ۴۸:۴۹ صاحب عنوان قهرمانی شد و استان های آذربایجان شرقی و زنجان نیز به ترتیب با زمان ۴۹:۰۹ و ۵۴:۳۴ در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

مراسم اهدای مدال و توزیع جوایز این رقابت ها با حضور دکتر گودرزی رئیس فدراسیون، دکتر حمیدی دبیر فدراسیون و دکتر بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، دکتر عبدالهی فرماندار شهرستان شبستر و تنی چند از مسئولان ورزش استان و شهرستان شبستر برگزار شد.این مراسم با حمایت های مادی و معنوی مجتمع تفریحی و توریستی سد امند، شرکت صنایع غذایی شیرین وطن و پایگاه دوم شکاری شهید فکوری برگزار شد.

منبع خبر : http://tabrizeman.ir/?p=22885

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.