حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پیام‌نور؛ جزو ۵ دانشگاه برتر کشور/ آزمون‌محوری؛ مهم‌ترین مزیت دانشگاه پیام‌نور

شناسه : 60407 31 جولای 2021 - 15:46 335 بازدید

به گزارش آژانس خبری تبریز ما، دکتر بخشعلی معصومی در بازدید از تحریریه مرکزی این رسانه، با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: دانشگاه پیام‌نور براساس یک سیستم آموزشی جدید که مبتنی بر آموزش نیمه‌حضوری و الکترونیکی بود با ۲۷ مرکز در سطح کشور شروع به فعالیت کرده و هم اکنون تعداد مراکز این دانشگاه به […]

پیام‌نور؛ جزو ۵ دانشگاه برتر کشور/ آزمون‌محوری؛ مهم‌ترین
مزیت دانشگاه پیام‌نور
پ
پ

به گزارش آژانس خبری تبریز ما، دکتر بخشعلی معصومی در بازدید از تحریریه مرکزی این رسانه، با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: دانشگاه پیام‌نور براساس یک سیستم آموزشی جدید که مبتنی بر آموزش نیمه‌حضوری و الکترونیکی بود با ۲۷ مرکز در سطح کشور شروع به فعالیت کرده و هم اکنون تعداد مراکز این دانشگاه به بیش از ۵۰۰ مرکز رسیده است.
وی با بیان اینکه تصمیمات در دانشگاه پیام‌نور در سازمان مرکزی اتخاذ و مراکز استان‌ها مکلف به اجرای آن‌هستند، افزود: پیام‌نور هم اکنون جزو ۵ دانشگاه برتر کشور از لحاظ تعداد دانشجو، هیات علمی و کارکنان است.
معصومی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه دانشگاه پیام‌نور آذربایجان‌شرقی با دارا بودن ۲۹ مرکز و واحد، بیش از ۲۵ هزار دانشجو دارد، گفت: این دانشگاه همچنین ۲۲۵ نفر هیات علمی، ۷۰۰ استاد حق‌التدریس یا مدعو و نیز ۴۷۰ نفر کارمند دارد.
وی از وجود ۱۰۰ رشته محل در مقطع کارشناسی، ۳۰ رشته محل در مقطع کارشناسی ارشد و ۲ رشته محل در مقطع دکترا در دانشگاه پیام‌نور استان خبر داد و خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام‌نور یک دانشگاه امتحان محور است. امتحانات بصورت متمرکز برگزار شده و سوالات در کل کشور مشترک است و از تمام سرفصل‌ها آزمون گرفته می‌شود و همین امر باعث شده بیشترین تعداد قبولین مقطع کارشناسی ارشد و آزمون‌های استخدامی به دانشجویان دانشگاه پیام‌نور تعلق بگیرد.
رییس دانشگاه پیام‌نور آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه پذیرش دانشجو در این دانشگاه از دو طریق آزمون کنکور و پذیرش براساس سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد، افزود: سال گذشته دانشگاه پیام‌نور ۳۶۷ هزار دانشجوی جدید جذب کرده بود که ۲۴۰ هزار نفر آن از طریق سوابق تحصیلی و ۱۲۷ هزار نفر دیگر از طریق آزمون سراسری پذیرش شده بودند.
وی با اعلام اینکه کرونا باعث شد دانشگاه پیام‌نور با رفع نواقصات موجود به صورت کامل به سمت تدریس آنلاین تصویری کشیده شود، گفت: ویژگی‌های آموزش مجازی که مدیریت زمان و هزینه بارزترین آنهاست در دوران کرونا بروز و ظهور یافت.
معصومی در بخش پایانی سخنانش افزود: دانشگاه پیام‌نور آذربایجان‌شرقی برای سال تحصیلی جدید آمادگی‌های لازم را هم برای آموزش حضوری و هم برای آموزش در بستر مجازی فراهم کرده است.

منبع خبر : http://tabrizeman.ir/?p=23295

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.