حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

معرفی سرمربی جدید تراکتور تا ۴۸ ساعت بعد

شناسه : 61539 09 سپتامبر 2021 - 23:51 1072 بازدید

باشگاه تراکتور اعلام کرد که با جدایی فراز کمالوند موافقت کرده است. به گزارش تبریز ما؛ سرخپوشان تبریزی در بیانیه‌ای اعلام کردند که فراز کمالوند ظهر امروز از سمت سرمربیگری در تیم تراکتور استعفا کرده و «هیات مدیره باشگاه با قدردانی از زحمات ایشان در هفته‌های اخیر با این درخواست موافقت به عمل آورد.» بنابراین […]

معرفی سرمربی جدید تراکتور تا ۴۸ ساعت بعد
پ
پ

باشگاه تراکتور اعلام کرد که با جدایی فراز کمالوند موافقت کرده است.
به گزارش تبریز ما؛ سرخپوشان تبریزی در بیانیه‌ای اعلام کردند که فراز کمالوند ظهر امروز از سمت سرمربیگری در تیم تراکتور استعفا کرده و «هیات مدیره باشگاه با قدردانی از زحمات ایشان در هفته‌های اخیر با این درخواست موافقت به عمل آورد.»
بنابراین عمر مربیگری کمالوند در تراکتور ۴۰ روز شد و او بدون انجام حتی یک بازی رسمی از جمع تی تی ها جدا شد. نکته جالب اینکه باشگاه تراکتور قراردادی دو ساله با کمالوند بسته بود و نظمی نیز در این باره گفت: «آقای کمالوند برای فصل‌های آینده یعنی ۲ فصل با امکان تمدید برای فصل‌های دیگر سرمربی تراکتور خواهد بود. طبق صحبت‌هایی که داشتیم، یک‌فصل برای رسیدن به آن نتیجه مطلوب فرصت کافی نیست. وقتی بازیکن قرارداد می‌بندد دنبال نیم‌فصل و یک‌فصل نیستیم و تلاش می‌کنیم برای ثبات بخشیدن قراردادهای بلندمدت ببندیم. همان‌طور که تیم‌های بزرگ هم قراردادهای بلندمدت می‌بندند تا مربی و بازیکن خود را عضو موقت نداند و با خیالی آسوده‌تر کارش را ادامه دهند.»
نکته جالب اینکه او گفته بود ضعف تراکتور در فصل گذشته تغییرات متعدد در پست سرمربیگری بود اما حالا تیم مدیریتی و مالکیتی تراکتور موفق نشد حتی سرمربی اش را برای یک بازی هم حفظ کند. باشگاه تراکتور در بیانیه‌اش اعلام کرده که سرمربی جدید تا پیش از بازی با النصر مشخص خواهد شد. باتوجه به اینکه تراکتور حداکثر روز یکشنبه باید راهی دوحه شود، سرمربی جدید باید تا ۴۸ ساعت بعدی معرفی شود.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/131993

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.