حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

سجاد حیدری به تراکتور پیوست

شناسه : 61619 21 سپتامبر 2021 - 23:52 713 بازدید

با اطمینان از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی، بازیکن سابق شاهین بوشهر به تراکتور ملحق شد. به گزارش تبریز ما؛ باشگاه تراکتور به بازیکنان جدید این تیم اطمینان داده که تا پایان هفته پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه باز خواهد شد و تا موعد بعدی بدهی این باشگاه به بازیکنان سابق، خریدهای جدید […]

سجاد حیدری به تراکتور پیوست
پ
پ

با اطمینان از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی، بازیکن سابق شاهین بوشهر به تراکتور ملحق شد.

به گزارش تبریز ما؛ باشگاه تراکتور به بازیکنان جدید این تیم اطمینان داده که تا پایان هفته پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه باز خواهد شد و تا موعد بعدی بدهی این باشگاه به بازیکنان سابق، خریدهای جدید می‌توانند قراردادشان را ثبت کنند.
از این رو سجاد حیدری که با نظر فراز کمالوند به تبریز دعوت شده بود، امروز در باشگاه تراکتور حضور یافت تا مذاکرات نهایی را انجام دهد و قراردادی دو ساله امضا کند.
همچنین تراکتور در روزهای آینده دو خرید لیگ برتری انجام خواهد داد. عبدالله حسینی، عبدالله ناصری و علی عبدالله زاده سه خرید دیگر تراکتور هستند.
 

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/132231

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.