حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

داداشی، نائب رئیس شورای اسلامی شهر باسمنج: به جای مخالفت با بخش شدن، برای توسعه منطقه و رفاه حال مردم همت کنید

شناسه : 61555 14 سپتامبر 2021 - 13:16 588 بازدید

تبریزما: نائب رئیس شورای اسلامی شهر باسمنج، گفت: به جای مخالفت با بخش شدن، برای توسعه منطقه و رفاه حال مردم همت کنید. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تبریز ما به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری باسمنج، مهندس یاور داداشی با اعلام مطلب فوق گفت: آنهایی که دایه مهربانتر از مادر […]

داداشی، نائب رئیس شورای اسلامی شهر باسمنج: به جای مخالفت با بخش شدن، برای توسعه منطقه و رفاه حال مردم همت کنید
پ
پ

تبریزما: نائب رئیس شورای اسلامی شهر باسمنج، گفت: به جای مخالفت با بخش شدن، برای توسعه منطقه و رفاه حال مردم همت کنید.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تبریز ما به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری باسمنج، مهندس یاور داداشی با اعلام مطلب فوق گفت: آنهایی که دایه مهربانتر از مادر برای باسمنج شده اند و پیام های وا مصیبت استوری می کنند، وقتی شهرداری تبریز چندین سال پیش با اعمال نفوذ و حمایت برخی نمایندگان و مسئولان استان اراضی منطقه را تصاحب نموده و به ریش همه اهالی باسمنج خندیدن، کجا بودند که حالا دلسوز تبریز و احقاق حق باسمنج را مانع توسعه تبریز شده اند؟؟؟!!!
وی با تشکر از صبر و شکیبایی همشهریان عزیز و محترم باسمنج که سالها متحمل سختی های بسیاری شده اند و با خادمان خود در شورای اسلامی شهر و شهرداری تعامل و همفکری خوبی دارند، افزود: به نوبه خودم از کلیه افرادی که به طور مستقیم و غیرمستقیم در تبدیل وضعیت و موقعیت باسمنج به بخش مستقل نقش داشته اند، کمال تشکر دارم و در خصوص ایجاد بخش مستقل و معرفی بخشدار محترم و شروع به کار رسمی بخشداری باسمنج باید عرض کنم؛ قدمت تاریخی منطقه باسمنج از بسیاری از شهرهای که هم اکنون تبدیل به شهر و به شکل فرمانداری اداره می شوند نه تنها کمتر نبوده بلکه بسیار بیشتر هم بوده است و سالها قبل باید این منطقه به بخش مستقل تبدیل می شد تا اهالی شریف از مزایا و فواید آن بهره مند می شدند که متاسفانه سالها بلاتکلیف مانده بود.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر باسمنج، ایجاد بخش مستقل باسمنج را اقدامی بسیار مبارک از سوی دولت بیان کرده و تصریح کرد: این اقدام کاملا قانونی و بعد از صرف مراحل قانونی از طریق تقسیمات کشوری صورت گرفته است و بعد از جلسات متعدد و بررسی کارشناسان امر و متخصصان شهرسازی در استانداری و وزارت کشور عملیاتی شده است و برخی اظهارنظرها در این خصوص کاملا مغرضانه و غیرمنصفانه است.
داداشی، اضافه کرد: جوسازی ها و هجمه ها از سوی برخی مدیران سابق استان، برخی از نمایندگان مجلس، برخی اعضای شورای اسلامی شهر فعلی تبریز و برخی افراد با انجام مصاحبه و صدور بیانیه کاملا غیرمنصفانه و زیاده خواهی و تضیع خواسته به حق اهالی محترم می باشد، برای اینجانب و اهالی محترم این سوال است چرا درست زمانی که سالها تلاش و پیگیری های دلسوزان این شهر نتیجه داده و این شهر در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته است واقعا شایسته است که این افراد ساز مخالف زده و در جهت ضربه زدن به امید و پیشرفت این شهر گام بردارند؟؟؟!!! اگر این بزرگواران واقعا دلسوز باسمنج هستند، چرا با استفاده از موقعیت و جایگاه مدیریتی که داشته اند یک قدم برای حل مشکلات و ایجاد رفاه و آسایش اهالی برنداشته اند؟؟؟!!!
وی، ادامه داد: متاسفانه برخی از نمایندگان نامه به دولت برای لغو طرح بخش شدن باسمنج نوشته اند، آن موقع که برای نمایندگی نیازمند رای مردم بودند و برای گرفتن رای التماس می کردند حالا چه شده که بعد از گرفتن رای مخالف توسعه و پیشرفت منطقه شده اند؟ برای اینجانب و همه اهالی منطقه باسمنج جای سوال است که این آقایان فقط نماینده تبریز هستند؟؟؟!!! پس نماینده باسمنج و روستاهای تابعه آن چه کسانی هستند؟؟؟!!!
نائب رئیس شورای اسلامی شهر باسمنج، الحاق باسمنج به تبریز را به ضرر منطقه باسمنج بیان کرده و اضافه کرد: با یک بررسی وضعیت مناطقی که به تبریز الحاق شده اند کاملا مشخص می شود که نه تنها پیشرفت نکرده اند بلکه در سایه عدم توانایی شهرداری تبریز در رسیدگی به مسائل و مشکلاتشان و نگاه سودجویانه به منابع مالی، عملا پس رفت کرده اند و تنها شاهد افزایش میزان عوارض شهری و حق پروانه ساخت و … نسبت به قبل از الحاق می باشند.
داداشی، با درخواست از مسئولان و مدیران شهری تبریز برای همکاری در جهت حل مشکلات منطقه باسمنج اظهارداشت: از مسئولان شهری تبریز انتظار داریم برای توسعه و پیشرفت بخش باسمنج با شورای اسلامی شهر، شهرداری، بخشداری و امام جمعه معزز همکاری لازم را داشته باشند زیرا توسعه شهر باسمنج موجب توسعه تبریز و استان آذربایجان شرقی است.
وی در خاتمه همه را به تمکین از قانون دعوت کرده و با بیان اینکه اصل و اساس قانون بوده و وقتی قانون به صورت صریح به تبدیل باسمنج به بخش مستقل تاکید نموده است؛ گفت: همه باید در جهت تحقق و عملیاتی شدن قانون تلاش کرده و مطیع قانون باشیم تا اهالی فهیم و ولایتمدار منطقه باسمنج که در سایه ظلم آشکار تبریز سالها عقب نگه داشته شده بود، به جایگاه واقعی اش دست یافته و از خدمات شهری (عمران و آبادانی) و رفاه که حق آنهاست بهره مند شوند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.