حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ثبت ۴۴ درصد صلح و سازش در دادگستری آذربایجان‌شرقی

شناسه : 60110 21 جولای 2021 - 11:51 399 بازدید

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی، گفت: در سه ماهه نخست سال‌جاری با ثبت ۴۴ درصد صلح و سازش در دادگستری استان رتبه پنج کشوی را به خود اختصاص داده‌ایم. به گزارش تبریز ما، موسی خلیل‌اللهی رئیس دادگستری آذربایجان‌شرقی در اولین نشست ستاد استانی صبر (صلح، بخشایش و رضایت) در سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: به منظور توسعه […]

ثبت ۴۴ درصد صلح و سازش در دادگستری آذربایجان‌شرقی
پ
پ

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی، گفت: در سه ماهه نخست سال‌جاری با ثبت ۴۴ درصد صلح و سازش در دادگستری استان رتبه پنج کشوی را به خود اختصاص داده‌ایم.
به گزارش تبریز ما، موسی خلیل‌اللهی رئیس دادگستری آذربایجان‌شرقی در اولین نشست ستاد استانی صبر (صلح، بخشایش و رضایت) در سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: به منظور توسعه فرهنگ صلح و سازش در جامعه، آذربایجان‌شرقی دارای ظرفیت‌های بزرگی بوده اما به دلیل ضابطه‌مند نبودن بهره‌مندی از ظرفیت واقعی این بخش به صورت مطلوب محقق نشده است.
وی افزود: در سه ماهه نخست سال.جاری، با توجه به اقدامات انجام شده در حوزه توسعه فرهنگ صلح و سازش با ثبت ۴۴ درصد صلح و سازش در دادگستری استان، آذربایجان‌شرقی رتبه پنج کشوری را به خود اختصاص داده است.
رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی، اضافه کرد: این موضوع نشان‌دهنده این است که در صورت برنامه‌ریزی دقیق این اتفاق خواهد افتاد و مردم نیز برای توسعه این امر کمک می‌کنند.
وی با بیان اینکه باید از ظرفیت سازمان‌های مرتبط در این خصوص بهره‌مند شد، ادامه داد: یکی از سازمان‌هایی که ظرفیت بزرگی برای توسعه فرهنگ صلح و سازش محسوب می‌شود سازمان تبلیغات اسلامی است، چرا که به لحاظ حیطه فعالیتی گسترده در جامعه و حضور در بین مردم به‌خصوص بخش هیات‌های حسینی، می‌توان در رابطه با نهادینه کردن فرهنگ صلح و سازش در جامعه استفاده کرد.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/130445

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.