حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آغاز اکتشافات در پهنه‌های معدنی “مغار” و “بصیرآباد” شهرستان اهر

شناسه : 58037 20 می 2021 - 15:45 139 بازدید

به گزارش آژانس خبری تبریز ما، شهریار متوکل از افزایش دستگاه‌های اکتشافات معدنی شرکت ملی صنایع مس ایران به ۸ دستگاه در شهرستان‌های اهر و هریس خبر داد و گفت: در حال حاضر ۴ دستگاه اکتشافات معدنی در پهنه‌های اهر و هریس مستقر شده و بنا داریم تا دستگاه‌های اکتشافات معدنی را به ۸ مورد […]

آغاز اکتشافات در پهنه‌های معدنی “مغار” و “بصیرآباد” شهرستان
اهر
پ
پ

به گزارش آژانس خبری تبریز ما، شهریار متوکل از افزایش دستگاه‌های اکتشافات معدنی شرکت ملی صنایع مس ایران به ۸ دستگاه در شهرستان‌های اهر و هریس خبر داد و گفت: در حال حاضر ۴ دستگاه اکتشافات معدنی در پهنه‌های اهر و هریس مستقر شده و بنا داریم تا دستگاه‌های اکتشافات معدنی را به ۸ مورد افزایش دهیم.
وی با بیان این‌که فعلاً در اکتشافات شرکت ملی صنایع مس ایران در اهر و هریس، ۲ پهنه “مغار” و “بصیرآباد” امیدبخش و دارای ذخایر معدنی شناسایی شد، ابراز داشت: پهنه‌های معدنی امیدبخش را به مرحله اکتشافات تفضیلی می‌رسانیم.
مدیر اکتشافات شرکت ملی صنایع مس ایران خاطرنشان کرد: صدور مجوز برای اکتشافات در پهنه‌های معدنی در نهادها و سازمان‌ها با مشکلاتی مواجه شده بود که با عنایت و همکاری نماینده مردم اهر و هریس؛ موانع پیش‌روی شرکت ملی صنایع مس ایران در زمینه اکتشافات حل شد.
وی یادآور شد: تا پیش از این ۲ سال بود که شرکت ملی صنایع مس ایران برای اخذ مجوز جهت اکتشافات معدنی به مانع برخورد کرده بود، اما با همکاری مسئولان شهرستانی از جمله نماینده اهر و هریس، توانستیم موانع را رفع و اکتشافات معدنی را آغاز کنیم.

منبع خبر : http://tabrizeman.ir/?p=19868

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.